Toon posts:

Asus mobo+Asus video

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
YO

Weet iemand of je in een asus moederbord nou wel of niet een asus videokaart kan "dumpen"
Die gasten bij Mycom zeggen van niet een vriend van mij zegt ook van niet(die deed het zelf en kreeg maar 16 kleuren) en een paar gasten hier zeggen van wel

Help me out here |:(

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Lijkt me toch raar dat 2 Asus producten niet compatible met elkaar zijn :?:?:?:?:?:?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Ik weet dat het alweer een ouder bordje is (maar niet super oud), maar mijn ASUS V7700pure werkt perfect op m'n ASUS K7V-T. echt geen probs hoor . Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat ook het geval is met de ASUS A7V (A7V133).

Of bedoelde je eigenlijk ASUS vid op ABIT bord?

Verwijderd

Kan niet????????????
Lijkt mij heel vreemd.

Ik had eerste een abit bordje en daar werkte mijn asus kaartje niet op. Nu heb ik een asus bordje en tada het werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Maar waarom zegt iedereen die ik ken die verstand van pc's heeft dan dat het misgaat zoals bij mijn vriend die 16 kleuren kreeg

:?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 13 februari 2001 21:24 schreef Psycho007 het volgende:
Maar waarom zegt iedereen die ik ken die verstand van pc's heeft dan dat het misgaat zoals bij mijn vriend die 7 kleuren kreeg

Tjs, als je het niet wilt geloven, dan niet, simpel.

Misschien hebben zij gewoon een pech, en wie zegt dat ze verstand van computers hebben ;), dat maak jij ervan.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Hier ASUS mobo CUSL2-C + ASUS 7700 pure: perfecto :P

Verwijderd

Op dinsdag 13 februari 2001 21:24 schreef Psycho007 het volgende:
Maar waarom zegt iedereen die ik ken die verstand van pc's heeft dan dat het misgaat zoals bij mijn vriend die 7 kleuren kreeg

Dit heeft niks te maken met verstand hebben of niet. Hier draait het gewoon perfect and thats a fact. Misschien hebben ze er wel niet zoveel verstand van als ze zelf denken ;). Maar misschien hebben ze wel gelijk dat er een paar combinaties moeilijkheden kunnen geven. Maar ik ken ze niet.

Verwijderd

TaDa

is dat een fabeltje?

Ach Asus video op Asus Mobo.
Geloof best dat er weleens problemen zijn, maar ligt et dan alleen aan die 2.
Vooral met nvidia chipsets hoor je zulke uiteenlopende dingen, wel werken niet werken die driver toppie die niet bij de een en bij de ander wel.
Ik vermoed dat et met een hele systeem opbouw te maken heeft.

Ik heb asus k7v en asus v7700 en loooooopt als een tiet hoor.
Maar maat van me had abit kt7 met asus v6600 niet werken, abit voor asus ingeruild en wel werken!!!!!

Dus wat moet je dan denken he?¿!¡

Prozzie

Verwijderd

Topicstarter
hinges hoor

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
is naar mijn wete onzin en kan misschien aan andere factoren liggen
Ik heb zelf een ASUS-CUSL2 met een ASUS V6800 DDR DELUXE 32 MB en werkt perfect !
Nooit geen probs gehad.

Doei

Verwijderd

En nog één:
ASUS K7M + ASUS GeForce V6800 DDR
Genoeg werkende voorbeelden tegenover 1 misser.
PS Mensen die zeggen dat ze er verstand van hebben zijn meestal grotere niwits dan mensen die zich een beetje gereserveerd opstellen....

Verwijderd

Topicstarter
nee hun zeggen dat niet maar ik
nou ja laat maar hier kijk ik toch al iet raar ik moet toch een nieuwe mobo kopen voor AMD duron dus doe ik gewoon een andere dan ASUS voor de zekerheid! :Z

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
Asus P2B + Asus v7100/t
Geen grote problemen oid.

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Hiero, Asus A7V met een Asus GeForce 6800 DeLuxe. No problems at all!!!! 8-)
Is dus pure onzin wat die vent zit uit te braken. :8

Good goan

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
als je nou eerst goede drivers installeert, dan heb je ook geen 16 kleuren meer |:(

Verwijderd

Moet gewoon perfect draaien.
Nog nooit problemen mee gehad.

Verwijderd

Wat niet werkt is een ASUS P5a met een ASUS video kaart. Asus maakt alleen Gforce en TNT kaarten, die zijn taaaaaaaaamelijk knudde op die Ali chipset.

(BV op een Asus6800 staat op de doos dat 'ie alleen geschikt is voor P2,3 en K7 systemen is)

Daar kan je veel beter een Matrox G450 op zetten.

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Bij mij lukt het alleen met asus disolay drivers, niet met die van nvidia.

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

Verwijderd

asus cusl2-c + asus v6600 geen probleem
Asus a7v + v7100 geen probleem

Verwijderd

Topicstarter
ooooooooooooooooooo het hangt van je moederbord af ik heb ook een p5a met ali alladin en daarom zeggen ze dat het niet werkt!. stupid ALi chipset :(
Pagina: 1