[KPN]ADSL-Extra Abbonement bestaat niet meer?

Pagina: 1
Acties:

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Topicstarter
Ik snap er geen sikkepit van, begin september hebben we ons adsl only pakket verhoogd van basic (6MB)naar adsl-extra(12MB), die 12MB leek ons wel wat.

Niet dat we dat haalden, want zo stond in de kleine lettertjes te lezen dat tussen 6MB en 12MB haalbaar is, al naar gelang de lokatie etc.

Aangezien we op een bitstream lokatie wonen, kunnen we enkelt maar KPN of daaraan gerelateerde providers kiezen, en aangezien we geen huistelefoon hebben en willen, kom je dan bij KPN uit.

Anyway, de laatste dagen valt me op dat mijn download snelheid niet meer boven de 750Kb uitkomt, wat inhoud 6MB.

Ik zit net te kijken op de website van KPN, en kan nu nergens "ons" pakket terugvinden, zouden ze die er gewoon uit verwijderd hebben, en ons weer teruggezet hebben op 6MB ?

Ik heb nog geen inzage in een rekening, dus weet nu niet a la minute of we meer dan basic betalen of niet, feit is wel dat we de 900Kb die we na september haalden niet meer halen :O

Mijn vraag, kan het zijn dat KPN dit abbonement als niet rendabel heeft beschouwd, en zonder verdere vorm van communicatie de boel heeft teruggeschroeft????

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-11 13:28

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Op de site van KPN is hij inderdaad verdwenen.
Bij Planet kan je het na een beetje zoeken nog vinden op de site.
Volgens mij zijn ze het abbo dus wel langzaam aan het wegmoffelen.
Misschien omdat ze te veel problemen hebben om de snelheid te garanderen.
Terwijl het eigenlijk maar max. 12 MB is.
Er zal wel iets achter zitten.
Misschien worden binnenkort de Basic en Comfortabbo's wel de snelste.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Wat zijn je linesync waardes?

Het kan ook natuurlijk zijn dat je nog altijd niet >6mbit komt als je tever van de centrale zit

Heb je wel hogere snelheid gehaald?

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Ik denk niet dat dat zomaar wordt teruggeschroefd. Ik denk eerder dat je een probleem hebt met je verbinding.
Het 12mb abo is bij kpn niet meer terug te vinden, bij planet is het een beetje verstopt.

[ Voor 44% gewijzigd door Murcielago op 27-11-2007 01:06 ]

PSN: djmurcielago

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:05
Met een 6Mb abo haal je de 750KB/s niet, dus ook ik vermoed een probleem met je verbinding. (bij ADSL moet je ongeveer door 10 delen en niet door 8 door de overhead).