[Vista] Heb geen toegang tot spaces

Pagina: 1
Acties:

• middelburg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-11-2025
Ik heb geen toegang tot spaces binnen mijn vista OS. Als ik vanuit hotmail spaces selecteer in firefox krijg ik na een tijdje de melding:
De verbinding werd geherinitialiseerd
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

Ook via IE 7 lukt het niet. Ik heb al van alles geprobeerd: firewall uitgezet, virus/antispywaresoftware uitgezet: ik kan maar geen oplossing vinden. Ook middels systeemherstel ben ik wat teruggegaan in de tijd.
Op andere websites heb ik die problemen niet.
Foto's uploaden naar spaces vanuit live foto galerij lukt overigens wel. Ze vervolgens bekijken in spaces lukt dus niet.

Via mijn linux partitie is er evenwel geen probleem om in spaces te geraken: dan kom ik er binnen de kortste keren in.
Heeft iemand een idee? Zie ik wat over het hoofd?

[ Voor 9% gewijzigd door middelburg op 25-11-2007 22:43 ]

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
2 dingen:

1) staat je dns server goed? (probeer eens een andere)
2) probeer eens een "net stop dnscache"

• middelburg
Bedankt voor je reactie: die staan goed, je tweede optie ook al geprobeerd. Gisteren poogde ik het circa 10x waarvan 2 geslaagde. Toch te weinig, temeer daar het aantal hits in linux 100% is.
Ik denk dat ik te veel beveiligingsprogramma's tegelijkertijd heb draaien die elkaar tegenwerken. Daarvan zal ik er vanavond eerst eens een paar van gaan verwijderen.

[ Voor 5% gewijzigd door middelburg op 27-11-2007 08:42 ]

• middelburg
Ik ben achter de dader: threatfire hield de toegang tegen: http://www.threatfire.com/