Zijn er meer mensen die hun printer eigenlijk wel weg kunnen gooien nadat ze zijn overgestapt op Windows 2000? Ik heb namelijk een HP DeskJet 710C, maar door gebrekkige drivers is de printkwaliteit niet wat het zou moeten zijn.
Als ik 20 pagina's ZWARTE tekst wil printen, en er komt maar één heel klein beetje kleur in voor, dan print mijn printer de tekst met de kleurencartridge.
Ik heb bijna alles geprobeerd om het goed te krijgen, maar het lukt niet:
- Ik heb nieuwe drivers geprobeerd te downen (maar die bestaan niet)
- NT4 drivers gepoogd te installeren
- HP gebeld, krijg je zo'n domme teef aan de lijn die alle mogelijke oplossingen van een schermpie leest, maar dat heb je natuurlijk allemaal al geprobeerd|:( (nou vooruit, zij doet ook alleen maar haar werk)
Maar ik raak nu redelijk pissed:(, want de kwaliteit van de afdrukken is door het gebruik van de kleurencartridge nou ook niet echt om naar huis over te schrijven:(. Heeft iemand een oplossing, of last van hetzelfde probleem?
Als ik 20 pagina's ZWARTE tekst wil printen, en er komt maar één heel klein beetje kleur in voor, dan print mijn printer de tekst met de kleurencartridge.
Ik heb bijna alles geprobeerd om het goed te krijgen, maar het lukt niet:
- Ik heb nieuwe drivers geprobeerd te downen (maar die bestaan niet)
- NT4 drivers gepoogd te installeren
- HP gebeld, krijg je zo'n domme teef aan de lijn die alle mogelijke oplossingen van een schermpie leest, maar dat heb je natuurlijk allemaal al geprobeerd|:( (nou vooruit, zij doet ook alleen maar haar werk)
Maar ik raak nu redelijk pissed:(, want de kwaliteit van de afdrukken is door het gebruik van de kleurencartridge nou ook niet echt om naar huis over te schrijven:(. Heeft iemand een oplossing, of last van hetzelfde probleem?