HP 710C onder Windows 2000

Pagina: 1
Acties:

• Dr. Boktor
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 01:34
Zijn er meer mensen die hun printer eigenlijk wel weg kunnen gooien nadat ze zijn overgestapt op Windows 2000? Ik heb namelijk een HP DeskJet 710C, maar door gebrekkige drivers is de printkwaliteit niet wat het zou moeten zijn.

Als ik 20 pagina's ZWARTE tekst wil printen, en er komt maar één heel klein beetje kleur in voor, dan print mijn printer de tekst met de kleurencartridge.

Ik heb bijna alles geprobeerd om het goed te krijgen, maar het lukt niet:
- Ik heb nieuwe drivers geprobeerd te downen (maar die bestaan niet)
- NT4 drivers gepoogd te installeren
- HP gebeld, krijg je zo'n domme teef aan de lijn die alle mogelijke oplossingen van een schermpie leest, maar dat heb je natuurlijk allemaal al geprobeerd|:( (nou vooruit, zij doet ook alleen maar haar werk)

Maar ik raak nu redelijk pissed:(, want de kwaliteit van de afdrukken is door het gebruik van de kleurencartridge nou ook niet echt om naar huis over te schrijven:(. Heeft iemand een oplossing, of last van hetzelfde probleem?

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Ik heb een HP 694C en ik heb precies hetzelfde probleem met die k*tdrivers. Ook bij mij print-ie de hele pagina in kleuren als er ook maar 1 klein stukje kleur op de hele pagina staat. Onder Win98 doet-ie wel normaal.

Ik heb er tot nu toe (helaas) ook nog geen oplossing voor kunnen vinden. Blijkbaar vindt HP het niet nodig om goeie drivers voor haar printers te maken, als ze ook al standaard bij win2k worden geleverd :(.

• Dr. Boktor
Bij mij doet ie het onder ME en 98(SE) ook normaal. HP moet gewoon zijn eigen drivers maken, want de bijgeleverde Windows 2000 drivers zijn juist het probleem...:(

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Heb hier een 880c staan en ga binnenkort overstappen. Krijg ik nou ook probs :?

• Dr. Boktor
Zolang jij op een nieuwere printer overstapt, krijg jij geen probs, want de nieuwe printers krijgen HP drivers meegeleverd. Niet die stink-MS dingen...

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 16:51

Erikie

www.erikie.nl

hee hier geen problems hoor, alleen als je alleen zwart wil printen moet je dat ook aangeven in zo'n menutje voordat je wil printen.. Of was je zover ook nog wel gekomen??? in idd.. bij mij werkt het perfect, ook als ik alles zwart wil printen.. gewoon optie, color=back/white aanklikken :)

traktor scratch!

Verwijderd

Ik heb ook een HP 710C en wil binnenkort overstappen op 2k... euh misschien de drivers van de 720 gebruiken ofzow? Die werken ook op de 710 en werken misschien goed met 2k (aangezien de 720 een dos printer is..)

• Dr. Boktor
Nee, werkt ook niet, want Windows is helaas zo slim dat hij ziet dat dit niet dezelfde printer is + de 720 heeft hetzelfde probleem :(

• Dr. Boktor
Ik wil niet alles alleen zwart printen, ik wil dat ie mijn zwarte letters gewoon met de zwarte cartridge print (wat bevorderlijk voor de kwaliteit en de snelheid is) en de kleuren met de kleurencartridge. Dat heeft dus niks met black/white opties te maken...

Maar ik waardeer het dat je meedenkt, want van HP zelf hoef ik dat niet te verwachten...

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Sorry, maar ik gebruik de zelfde combinatie W2k (pro en server) met een 710C en nooit geen last hoor.. werkt prima..

IP Rocks

• Dr. Boktor
Welke versie van de HP drivers gebruik je dan :?

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Gewoon de interne drivers, nooit last mee gehad..

Enige verschil wat ik kan bedenken is dat de printer niet direct aan de lpt poort hangt maar aan een netwerk servertje..

IP Rocks

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Ik heb de HP Deskjet 930C en die heeft z'n eigen drivers op de CD staan.
Onder Win2K no problemo hier !

• Dr. Boktor
En waar draait het netwerk servertje dan op? Geen Windows 2000 neem ik aan?
Pagina: 1