Kan iemand mij helpen.
Of weet iemand een manier om de orriginele bios terug te krijgen van een kaart.
Ik heb een kaart gekregen van iemand al een lange tijd geleden, heeft een jaar lang op zolder gelegen
en besloot hem maar eens te maken voor mijn media center af te maken zodat ik op me slaap kamer ook me xvidjes kan kijken
Nu heb ik hem draaiend gekregen.
Noujah, functioneerend, er komt beeld
en met alleen omega drivers krijg ik de kaart geinstalleerd.
Vind ik verder geen probleem alleen werkt de tv out niet.
Ik heb enkele bios versies geprobeerd die ik online gevonden kreeg, het probleem was dus dat de vorrige eigenaar er een x800xt pe bios op had gezet en de orriginele bios niet had opgeslagen.
ik heb nu X800 AIW 256 MB bios er op zitten van techpowerup.
niet de x800ve AIW omdat dat samsung 1.6 geheugen heeft en mijn kaart samsung 2.0.
heb het wel geprobeerd want op het forum op techpower up zaten mensen die beweerde dat dat moest werken en dat het geheugen makkelijk op 1.6 kon draaien
dit werkte wel maar dan werd de kaart niet herkent door de stuur programmas van ati.com of omega (forcen door x800 aiw te selecteren zorgde voor BSOD)
ben dus dringend op zoek naar:
ORRIGINELE (of werkende aiw/tv-out) BIOS:
ATi x800ve All in Wonder 256MB Samsung 2.0 AGP
snelheden maken mij niet veel uit dat kan ik zelf nog editen als het moet, deze wil ik toch het liefst origineel zetten zodat de kaart niet zo lawaai maakt)
heb al gegoogled en naar ati support gemailt maar bij beiden geen resultaat
alvast bedankd!
Of weet iemand een manier om de orriginele bios terug te krijgen van een kaart.
Ik heb een kaart gekregen van iemand al een lange tijd geleden, heeft een jaar lang op zolder gelegen
en besloot hem maar eens te maken voor mijn media center af te maken zodat ik op me slaap kamer ook me xvidjes kan kijken
Nu heb ik hem draaiend gekregen.
Noujah, functioneerend, er komt beeld
en met alleen omega drivers krijg ik de kaart geinstalleerd.
Vind ik verder geen probleem alleen werkt de tv out niet.
Ik heb enkele bios versies geprobeerd die ik online gevonden kreeg, het probleem was dus dat de vorrige eigenaar er een x800xt pe bios op had gezet en de orriginele bios niet had opgeslagen.
ik heb nu X800 AIW 256 MB bios er op zitten van techpowerup.
niet de x800ve AIW omdat dat samsung 1.6 geheugen heeft en mijn kaart samsung 2.0.
heb het wel geprobeerd want op het forum op techpower up zaten mensen die beweerde dat dat moest werken en dat het geheugen makkelijk op 1.6 kon draaien
dit werkte wel maar dan werd de kaart niet herkent door de stuur programmas van ati.com of omega (forcen door x800 aiw te selecteren zorgde voor BSOD)
ben dus dringend op zoek naar:
ORRIGINELE (of werkende aiw/tv-out) BIOS:
ATi x800ve All in Wonder 256MB Samsung 2.0 AGP
snelheden maken mij niet veel uit dat kan ik zelf nog editen als het moet, deze wil ik toch het liefst origineel zetten zodat de kaart niet zo lawaai maakt)
heb al gegoogled en naar ati support gemailt maar bij beiden geen resultaat
alvast bedankd!
I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys