Verwijderd
Ik gebruik zelf een Tekram DC-390U2W, ca. fl 430,- en een Tekram DC-390F-UW van fl. 230,-. Werken prima, zowel onder W98SE en W2k
Ooit een kloonkaartje gekocht met Symbios chip. Kostte me 100 piek en had zo'n 68 polige aansluiting aan de "buitenkant".
Gekocht op een beurs.
Gekocht op een beurs.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
Als ik me niet vergis is dat een "NCR 810".... kost maar iets van DM59, dus fl 75?
De Tekram (heb ik zelf) DC315(zonder bios) of DC395(met bios) doen het zeer goed, een DawiControl (DC2964F, DC2974F en hoger) doen et ook zeer goed..... net zoals een Adaptec 2904....... (zonder bios).... met al deze kaarten heb ik ervaring, werkt allemaal prima met win98/2k/me!
Alleen de Tekrams uit de 3X5 series werken niet samen met een Asus K7M, de 3X0 series (iets ouder) werkt er wel weer goed mee!
Ohja, de prijzen van deze kaarten varieren allemaal tussen de fl 75 en de fl 125...
succes!
De Tekram (heb ik zelf) DC315(zonder bios) of DC395(met bios) doen het zeer goed, een DawiControl (DC2964F, DC2974F en hoger) doen et ook zeer goed..... net zoals een Adaptec 2904....... (zonder bios).... met al deze kaarten heb ik ervaring, werkt allemaal prima met win98/2k/me!
Alleen de Tekrams uit de 3X5 series werken niet samen met een Asus K7M, de 3X0 series (iets ouder) werkt er wel weer goed mee!
Ohja, de prijzen van deze kaarten varieren allemaal tussen de fl 75 en de fl 125...
succes!
Geen idee waar ik dat ding had gekocht... is alweer twee jaar geleden en inmiddels heb ik 'm weggegeven. Was inderdaad zo'n NCR geval.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Pagina: 1