probleem 6800 gt

Pagina: 1
Acties:

• hoefkade
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-04 10:38
Mijn 6800 GT heeft het altijd perfect gedaan. De laatste tijd geeft die echter verstoring in het beeld(begint al bij opstartscherm XP) en aan spellen moet ik helemaal niet meer aan beginnen.
Soms klapt die ook spontaan uit en reboot de PC.

Het rare is dat als de computer een tijdje aan gestaan heeft de verstoringen minder worden tot een moment dat er helemaal niets meer te zien is. Je kan dan zelfs weer een spel spelen(uitgezonderd de zware spellen COD4 e.d)

Iemand een suggestie wat het kan zijn.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

te warm, fan stuk ?

Iperf

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Aan wat voor storingen moeten we denken? Zijn het artifacts, of gewoon wazig beeld. Lijkt in eerste instantie op brak geheugen, maar dat gaat niet na een poosje over....

Verwijderd

Lijkt op een probleem dat ik ook ooit had, met een asus 6800 GT. Uiteindelijk kwam het doordat er stof in de heatsink was gekomen en er zo geen verse lucht doorheen stroomde.. Alleen bij mij werden de artifacts en bugs steeds erger naarmate ik langer speelde.

Maar op zich een poging waard.

• A Lurker
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:22
Het kan inderdaad nooit kwaad om eens te kijken hoe het zit met de airflow van het ding. Ik heb met mijn 6800GT met speciale koeler regelmatig de stofzuiger nodig.