Toon posts:

TFT scherm met HDMI aansluiting.

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wil binnenkort een ander TFT scherm en video kaart.

Nu gaat mn voorkeur uit naar de HP 2207H ,met HDMI ,geeft dit nu als ik ook een video kaart heb met HDMI een verbetering tav van DVI of maakt dit weinig uit is dit eventueel alleen meetbaar ?

Willem

• xingchen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-01 19:42
hdmi en dvi is volgens mij vrijwel hetzelfde, alleen andere aansluiting zeg maar. Kwaliteit is dan ook gewoon gelijk geloof ik.

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-07 13:29
xingchen schreef op zondag 25 november 2007 @ 10:41:
hdmi en dvi is volgens mij vrijwel hetzelfde, alleen andere aansluiting zeg maar. Kwaliteit is dan ook gewoon gelijk geloof ik.
en bij hdmi zit ook geluid inbrepen

Verwijderd

Topicstarter
>en bij hdmi zit ook geluid inbrepen

Ja dat is mij bekend , het belangrijkste is voor mij of de beeld kwaliteit van HDMI beter is dan een DVI aansluiting.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 20:58
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 10:52:
>en bij hdmi zit ook geluid inbrepen

Ja dat is mij bekend , het belangrijkste is voor mij of de beeld kwaliteit van HDMI beter is dan een DVI aansluiting.
zelfde signaal, alleen andere stekker.
Je kan een dvi-->hdmi plug kopen zonder converter nodig te hebben, zegt genoeg lijkt mij.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• charlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 11:08

charlie

?*?

(jarig!)
Voor zover ik weet gaat het geen verschil uitmaken. Beide sturen eigenlijk dezelfde digitale informatie naar het scherm : iedere pixel wordt apart aangestuurd, dus het werkt perfect of het werkt niet, dit in tegenstelling tot een klassieke analoge vga aansluiting : hier is de kwaliteit van het signaal en de kabels wel belangrijker en kan je wel degelijk het verschil soms zien tussen een goed en een slecht signaal.
Als je echt de finesses wil opzoeken van kleurdiepte en maximale resolutie kan je nog altijd google oid gebruiken ...

Verwijderd

Topicstarter
>Je kan een dvi-->hdmi plug kopen zonder converter nodig te hebben, zegt genoeg lijkt mij.

Ja maar ik heb het over een videokaart met HDMI en een TFT met HDMI ,ik heb dus geen verloop nodig eventueel.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 11:02:
>Je kan een dvi-->hdmi plug kopen zonder converter nodig te hebben, zegt genoeg lijkt mij.

Ja maar ik heb het over een videokaart met HDMI en een TFT met HDMI ,ik heb dus geen verloop nodig eventueel.
Wat DNS666 bedoeld is dat het met een simpel verloopje mogelijk is om van de ene aansluiting naar de andere gaan, deze veranderd dus niets aan het signaal (is geen converter), alleen aan de aansluiting. M.a.w. het maakt dus niks uit.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

TFT scherm met HDMI aansluiting.

1) crossposten is op GoT niet toegestaan
2) met werkelijk minimale inzet (even op Wikipedia "DVI" of "HDMI" intoetsen was al genoeg geweest) had je prima zelf je vraag kunnen beantwoorden.

Op GoT verwachten we dat je voor het posten zelf even op zoek gaat. Dat heb je hier duidelijk niet gedaan, dus gaat je topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.