Toon posts:

[Vista]Legaal wordt plots illegaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik kreeg gistere plots de melding dat mijn windows versie op deze laptop illigaal is. Deze is echter volledig legaal (->OEM systeempje met de licensie sticker op de onderkant) Hij werkt ook al meer dan jaar...
Winver typen in uitvoeren geeft dat het gebruiksrecht is verleend aan:
Mijn Naam
Hewlett-Packard

Verder kan ik systeemeigenschappen niet meer openen (zal zo meteen eens opnieuw opstarten, is randomfout). een blik op de wga check leert me dat windows nog niet geactiveerd is. (->hiervoor moet ik systeemeigenschappen openen...) Ook heb ik de laatste dagen geen nieuwe programma's geïnstaleerd alleen 3 dagen geleden wel de nieuwe windows update, zie ik in systeemherstel.

Hoe kan dit eigenlijk, zo ineens niet meer geactiveerd?

->ga nu eens opnieuw opstarte om systeemeigenschappe te opene.
edit:En dat leert me dat ik nu nog nie eens meer op me bureaublad geraak...

"Uw versie van windows kan niet worden geactiveerd"
->Beperkte functionaliteit
-----opent internetbrowser om een licentie te kope
->Een andere licentiecode ingeven
----Nog niet geprobeerd, maar de enige licentie die ik heb, heeft hij al
->Hp contacteren
----Ga ik vandaag nog doen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 08:57 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik ben bang dat wij je toch echt niet verder kunnen helpen dat je te vertellen contact op te nemen met HP of Microsoft. Licentieproblemen kunnen wij je niet verder mee helpen; de leverancier kan dit wellicht wel. Heb je al een rollback van de laatste windows update geprobeerd? Welke update is dat precies?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate