Toon posts:

Stabiel op 550 behalve bij ZIPpen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ouwe koek, ik weet het, maar ik heb nou eenmaal geen >600MHz proc :(

Ik heb een Celeron 366 op een Abit ZM-6 met 128mb 2-2-2 PC100. Dit zootje werkt (bijna) perfect op 550 @ 2.0V. Er is één ding wat niet wil: namelijk als je ZIP- of RAR-archives wil in/uitpakken geeft-ie altijd CRC-errors. Alle gedownde ZIPs en ook zelf aangemaakte gaan altijd kaduuk. Op 66MHz (366) is dit niet, dus ik denk, geheugen kapot of slechte kwaliteit? Dus ik vanmorgen 128mb PC133 Dane-Elec geprobeerd, en hetzelfde... op 5.5x66, 75, en 83 werkt het perfect maar op 550 niet...zelfs niet op 2.3v.

De PC is voor de rest wel superstabiel, alles loopt perfect en 3Dmark2000 heeft ooit een week lang loops gedraaid ('s zomers nog wel...) Alleen die ZIPs dus niet...

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
dus is de conclusie:
Mooie stabilitietstest dat ZIPpen ! :)
..meer kan ik er ook niet van maken..

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Euh klinkt heel raar maar ik ken het probleem
ik had toen last van winCIH virus die verneukte al mijn gedownloade zip en rar files. ook files die ik zelf maakte waren helemaal f*ck up. je krijgt zeker ook zo'n melding van "file corrupt, try downloading it again" of zoiets.
ff een up to date virusscanner er overheen laten lopen of ff zoeken op CIH bij www.download.com of op de site van mcafee

hopelijk is dit de oplossing voor je. Het virus is naar mijn wete redelijk onschadelijk voor je systeem alleen voor die filtjes niet

Doei en suc6

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Mijn Mendoccino 300@450 kreeg die kuren ook na verloop van tijd. Was dus slijtage. Grote downloads en grote files kopieren of zippen/unzippe, het ging allemaal fout. Dan is ie dus NIET stabiel :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein