Toon posts:

Losse harddisk recorder of digitale tv harddisk recorder

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik worstel met de het volgende. Ik heb een full HD lcd gekocht met een home cinema set en een losse harddisk recorder (alle Panasonic). De losse harddisk recorder (EH57) heb ik nog niet uitgepakt. Ik kijk nu nl. analoog tv en overweeg toch sterk digitaal van @Home te nemen. Als ik dan digitaal neem, lijkt de Samsung DCB-P850R decoder met ingebouwde harddisk recorder logischer. Zijn er toch overwegingen om evt. een losse decoder te nemen en de losse harddisk recorder te behouden?

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:19
Als je de losse recorder op een dvdrecorder of PC aan kan sluiten zou ik 'm houden, zodat je programma's die je echt wilt bewaren ook op dvd kunt zetten.

Bij die @home en UPC mediaboxen gaat dat niet zomaar. Hooguit analoog.

Verwijderd

Topicstarter
Het grootste probleem is denk ik dat ik met de losse harddisk recorder niet digitaal kan opnemen en tegelijkertijd iets anders kan kijken op de televisie. Of zijn hier inmiddels workarounds voor, bijv. een decoder met twee tuners zonder dat ie zelf een harddiskrecorder heeft ingebouwd?

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

@kaysar, een nadeel van de pvr (samsung 850R) is dat er geen DVD speler inzit, en in je DVD/HDD rec. wel. Natuurlijk kan je voor een paar tientjes een losse dvd speler kopen maar dan heb je nog weer een kastje en AB. Ik heb ook nogal getwijfeld, maar ga iig niet twijfelen of je dig. tv wil, het verschil in kwaliteit is zo enorm groot, bij mijn crt zag ik het nauwelijks maar nu met m'n plasma B)
Er zijn ook wel een paar problemen met de samsung 850R, maar die zijn er meestal wel. Ik zou in jouw geval toch voor een twintuner pvr gaan. (er zijn ook nog andere merken zoals HUMAX) Zelf head ik al een DVD/HDD recorder van 3 jaar oud en die gebruik ik nu, maar jij hebt nu nog de keuze.

www.casarodriguillo.com