Harman-Kardon HKTS11 (BQ)...welke steunen?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.099 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-02 23:17
Ik heb deze set aangeschaft, maar ben nog niet direct voor de optionele steunen gegaan voor de satelieten aangezien deze 109 euro per set kosten.

Heeft iemand ervaring met steunen van een ander merk die goedkoper zijn? Vogels? Mediamarkt heeft goedkope steunen liggen, maar ik heb geen idee of ze passen.

Er zijn muurbeugels meegeleverd, maar ik wil liever niet boren.

Henk99

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

wat is je budget?
wat zijn je eisen?
hoe groot moeten\mogen ze zijn?
welke stijl?

wat heb je zelf al gevonden?

[ Voor 16% gewijzigd door Boudewijn op 24-11-2007 23:41 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:34

Nik

Pak de Vogels site er eens bij.

• henk99
Nou, wat ik hierboven al zeg....De eigen merk steunen HTFS2 kosten 109 euro per set, en dat vind ik wel duur aangezien dat op 218 euro voor alle 4 speakers komt.

Ik weet niet welke andere merken aan deze speakers passen, maar ik hoopte zelf aan 100 euro genoeg te hebben.

• henk99
Heb ik al gedaan, maar kom er niet uit of mijn speakers eraan passen. De bevestiging zit namelijk aan de onderkant. Bij vogels lijken de meeste aan de achterkant te zitten.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:34

Nik

Je kan ook je bericht editen als je iets toevoegd.

Als ik jou was zou ik even een speciaalzaak binnen lopen, aangezien wij echt niet voor je gaan zoeken naar een oplossing. Loop zo'n zaak binnen en je weet zo wat het beste is en wat past.

Daarnaast, weet je zeker dat er geen bevestiging aan de achterkant mogelijk is? Want dan ben ik bang dat je voor de orginele steunen zal moeten gaan (die dan bijna net zo duur zijn als je hele set, helaas).

Succes!

Nog een kleine toevoeging, je hebt vrij aparte speakers, waar inderdaad een speciale standaard bij hoort. Geen bevestiging aan de achterkant is 90% zeker dat je voor orgineel zal moeten gaan.

Echter zie ik ook dit:

http://www.le-homecinema....ls/1173123171CIMG0234.jpg

Het lijkt erop dat het wel kan. Een aantal Vogels steunen kon je de "kop" van draaien, maar dat zit je echt in een winkel meoten gaan bekijken / testen. Via internet kun je daar weinig van zien / terugvinden.

[ Voor 126% gewijzigd door Nik op 24-11-2007 23:58 ]

• henk99
proller schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 23:53:
Als ik jou was zou ik even een speciaalzaak binnen lopen, aangezien wij echt niet voor je gaan zoeken naar een oplossing. Loop zo'n zaak binnen en je weet zo wat het beste is en wat past.
Ik verwacht ook echt niet dat mensen voor me gaan zoeken hoor. In mijn OP vraag ik naar mensen die ervaring hebben met deze luidsprekers.

Dank voor je advies.

[ Voor 23% gewijzigd door henk99 op 25-11-2007 00:02 ]

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-02 13:58
Je hebt daar naar mijn weten echt de originele steuning voor nodig. Die overigens al voor 99 euro in de winkels ligt, heb ik nog niet op internet gekeken.

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021

Verwijderd

Ik heb dezelfde speakers ( in het zwart) en toch de steunen gekocht.Wel duur maargoed , was ik meteen klaar..zien er ook top uit vind ik

• weilie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik heb de HKTS7 set, en met een beetje creatief zijn kun je andere steunen gebruiken. Heb zelf vogels steunen gekocht en die werken prima.

PSN: Weilie

Pagina: 1