Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 16:16
Hoi mensen,

Ik zit met een probleempje... ik heb een HP IPAQ h2215 PDA en toen ik deze vanmiddag aan het schoonmaken was (glassex) is er wat vocht in gekomen. Dit is tussen het LCD scherm en het touchscreen terrecht gekomen. Ik schrok me kapot en heb meteen gegoogled op "vocht in pda". Toen kwam ik bij het volgende artiekel: http://www.palmclub.nl/fo...ren-zonder-demontage.html

Dit heb ik meteen uitgevoerd en heb het apparaat ongeveer 3 uur laten liggen met de displayverlichting aan en plakband op het scherm. Toen ik het eraf haalde (ik ben nogal nieuwsgierig) zag ik dat er nu lucht tussen het LCD scherm en het touchscreen zit.... weet iemand wat ik nu het beste kan doen???

Het touchscreen reageert overigens zeer slecht vanaf het moment dat er vocht onder zat...

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

EDIT: na een nachtje het apparaat aan te hebben laten staan, is de touchscreen weer terug op zijn plaats gekomen... er is nu geen lucht meer zichtbaar. Het vocht zit er nog wel.... en ik heb niet het idee dat dat minder geworden is. Heeft iemand een tip voor me wat ik nu het beste kan doen?

[ Voor 18% gewijzigd door RuntimeError op 25-11-2007 09:35 ]