Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Plaatjes veranderen flash site

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• thenapster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-06 17:36
hallo,

Mijn vader heeft een site laten maken. namelijk www.tonvandooren.nl.
Als ik op de ftp server ga en de bestanden bekijk, staat er een map met foto's die in flash zijn geschreven, omdat ze moeten veranderen als je er met je muis over heen gaat. Alleen als ik de plaatjes open met flash proffesional 5, dan krijg ik niks te zien heel raar. Wie weet raad??

Verwijderd

De plaatjes zullen wel alleen geserveerd worden door flash. En ze staan ws. gewoon als jpg oid in een mapje.

• thenapster
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 21:54:
De plaatjes zullen wel alleen geserveerd worden door flash. En ze staan ws. gewoon als jpg oid in een mapje.
nee, ik kon geen jpeg vinden alleen bijv. = hangers.flash(of wat de flash extensie ook mag zijn iets van flv ofzo:P)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wellicht bedoel je .swf bestanden? Deze kun je niet bewerken. Je hebt de originele .fla bestanden nodig. Die zullen vast niet op de ftp staan. Dus deze moet je even opvragen bij de ontwerper.

• thenapster
Noork schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 22:25:
Wellicht bedoel je .swf bestanden? Deze kun je niet bewerken. Je hebt de originele .fla bestanden nodig. Die zullen vast niet op de ftp staan. Dus deze moet je even opvragen bij de ontwerper.
Harstikke bedankt, ik weet genoeg, ik ga ff de ontwerper raadplegen en dan is het zo gepiept.

Deze topic kan dicht

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.