[2.1] Verlengen afstandsbediening Z-2300

Pagina: 1
Acties:
  • 1.156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-02 20:32
Ik sta op het punt om een Z-2300 van Logitech te kopen. Ik ben in de winkel geweest om het ding te bekijken, heb verschillende internetsites afgezocht en natuurlijk op het alwetende Google gezocht, toch rees mij de volgende vraag;

Kan de kabel van de afstandsbediening verlengd worden?

Toen ik in de Mediamarkt ging kijken was deze aan de korte kant voor mij, echter was hij volgens mij aangesloten op een COM achtig aansluitingspoortje.

Kan iemand mij hier over uitsluitsel geven?

Alvast hartelijk dank!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-02 21:13
Uitgaande van deze foto zou ik zeggen dat het met een monitorverlenkabel wel moet lukken. Neem wel een kabel zonder ontbrekende verbindingen want die kom je ook nog wel eens tegen.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 11:54

Sick Nick

Drop the top!

Als de aansluiting hetzelfde is als bij de Z-680 die ik hier heb staan dan kan je inderdaad gewoon een monitor verlengkabel gebruiken.

• TMPJ
Bedankt voor de antwoorden, ik ga het denk ik maar proberen dan!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-02 16:15

rg-mohwa

Phoe Hé

Sick Nick schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 21:05:
Als de aansluiting hetzelfde is als bij de Z-680 die ik hier heb staan dan kan je inderdaad gewoon een monitor verlengkabel gebruiken.
In het boekje van die set staat toch dat het juist geen VGAverleng kabel mag zijn ?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb ook altijd begrepen dat je geen monitorkabel mag gebruiken, omdat massapennen vaak voor het gemak aan elkaargeknoopt worden.
Aangezien de luidsprekersetjes wel alle pinnen gebruiken, kun je daar dus nasty kortsluitingen van krijgen, en een gesloopte speakerset als gevolg.

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 20:53
Meet dan van tevoren de monitorkabel eens door of de pinnen geen kortsluiting maken.

• TMPJ
Tha Ra schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:28:
Meet dan van tevoren de monitorkabel eens door of de pinnen geen kortsluiting maken.
Ok goed plan, echter hoe doe ik dit? Met een voltmeter (zo'n gele)? Wat houd ik waar?
Ik ben helaas geen elektricien :'(
Pagina: 1