We zitten hier op een Tweakers forum, ik hoef geen uitleg te geven zodat mensen zonder enige technische kennis en logica mijn vraag begrijpen want die zullen het ook geen antwoord op kunnen geven.
Verder ga ik ervan uit dat mods hier ook hun werk doen en k heb ze niet horen klagen, ook niet over posten in algemeen xbox 360 topic.
Ben inmiddels wel een beetje gewend aan die herrie en meeste herrie komt toch van de DVD drive, als je hem als extender gebruikt valt die herrie dus af. En als je geluid van wat je kijkt / luistert iets harder zet dan hoor je hem hellemaal niet meer

[TAG]Speedy schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:45:
Albums is geen probleem uiteraard, maar losse tracks zijn niet fatsoenlijk meer terug te vinden als je een beetje collectie hebt. Heb geprobeerd alle losse tracks onder album "Unknown" te plaatsen, maar hij laat daar geen artiestennaam zien (dit zal wel zo horen, bij "echte" albums staat de artiest ook niet voor de tracknaam). Zou graag de mogelijkheid tot een lijst met artiest - tracknaam hebben zoals bij TVersity. Hoe lossen jullie het losse track probleem op?
2e punt wat ik heb is dat hij lang niet alle albumafbeeldingen laat zien, weet iemand hoe je dit beinvloed (ga er van uit dat hij synct met een database op internet)? Het ene U2 album heeft wel een cover, het andere niet.
Gebruik hem als extender van Vista Ultimate overigens.
Zelf heb ik een tijdje geleden bijna 2 dagen mijn muziek collectie (40GB) zitten sorteren en veel handmattig aangepast. Je moet ervoor zorgen dat je collectie in Windows Media Speler er goed uitziet, als dat het geval is dan zit het er ook in Mediacenter goed uit.
Veel albumarts heb ik gewoon handmatig zitten instellen in media speler.
Ace schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:29:
[...]
Je kan inderdaad de .vob files renamen naar mpg (en dan eventueel nog 1 grote .mpg van maken) maar dat is allemaal erg omslachtig.
Een dvd.iso valt gewoon met
Transcode360 te streamen naar je 360 hoor via Media Center 2k5, met Vista MCE heb ik geen ervaring. Hij pakt de eerste audio stream en eventueel de eerste subtitles. Dus als dat Spaans 5.1 is met Arabische subs dan moet je dat zelf weer wijzigen dmv van DVD Decrypter bijvoorbeeld, eveneens omslachtig.
Persoonlijk gebruik ik gewoon een DVD-RW aangezien je dan gewoon netjes het menu voor je neus krijgt, alles kan installen zoals je wilt en er wordt niet ge-upscaled op de streaming manier. Met een normale DVD in de drive en VGA kabels worden DVD's geupscaled naar 720p (component tot 576p).
Vobs renamen ken ik wel maar dan ben je inderdaad paar uur bezig om 1 dvd stream klaar te maken, kun je net zo goed branden op DVD-RW wat ik overigens ook niet ideaal vind.
Dat je met Transcode360 iso's kan streamen wist ik niet. Ga straks eens proberen !