Overstappen van Orange naar Xs4all

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• goosse
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-11 15:24
Ik wil overstappen van orange naar xs4all. De hogere snelheid is best leuk maar vaak onbereikbaar zijn of niet kunnen bellen is niet echt handig.
Nu heb ik geinformeerd maar Xs4all kun je nu alleen nog Xs4all only aanvragen maar zij nemen niet de adsl family over van Orange.
Enig optie lijkt mij nu een nieuwe lijn (tijdelijk dus 2 lijnen) en op die nieuwe lijn Xs4all only aanvragen.
Wat ik mij afvraag of dit mogelijk is en iemand hier ervaring mee heeft.
Verder vraag ik mij af of ik een kpn lijn kan aanvragen die die weer dezelfde dag/week/maand kan laten overnemen door Xs4all kan dat wel?

alvast bedankt voor de reacties

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Je vraagt een nieuwe analoge lijn aan bij KPN, die is extra naast je huidige ADSL verbinding. Staan dus los van elkaar gewoon. Daarop vraag je dan ADSL aan bij XS4all en los daarvan zeg je op de andere lijn Orange op. Deze stap zal je moeten maken omdat je niet kunt overstappen naar XS4all toe.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• goosse
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-11 15:24
Ok en het overstappen levert geen problemen met KPN op omdat ik die lijn net heb?
Niet dat ze zeggen je moet eerst 12 maanden bij ons zitten zoals bij een ADSL contract?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
goosse schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:54:
Ok en het overstappen levert geen problemen met KPN op omdat ik die lijn net heb?
Niet dat ze zeggen je moet eerst 12 maanden bij ons zitten zoals bij een ADSL contract?
Informeer even bij KPN en XS4all hoe het zit, daar moet de informatie vandaan komen. Deze vraag hoort hier niet op het forum thuis eigenlijk, is gewoon te vinden of na te vragen bij de bedrijven zelf.

Je nieuwe KPN telefoonlijn heeft een contract van 12 maanden weer en aansluitkosten.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.