Toon posts:

Probleem met PC op TV aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensjes.
Kheb sinds kort een nieuwe PC (Vista, Athlon 64 X2 6000+, 2 GB geheugen en een 8600 gt).
Ik wil dus mijn PC op mijn Samung LE32R82 tv aansluiten. Dit lukt in eerste instantie gewoon bij Nvidia control panel > Display > Select the display you would like to use > Samsung.
Vervolgens ging ie dan vanzelf naar de goeie resolutie. Ik kon gewoon lekker switchen tussen mijn 17" monitor en 32" LCD. Mijn LCD zit met een vga kabel aangesloten en mijn monitor met een dvi > vga adapter ook met een vga kabel.
Nu wou ik dus weer switchen van mijn monitor naar mijn LCD, maar er ging iets mis. Het beeld op de LCD ging flikkeren als een gek en toen sprong ie weer terug naar mijn monitor. En nu heb ik helemaal geen signaal op mijn TV. Wat moet ik doen???

Ik heb de nieuwste videokaart driver.
Ikzelf denk misschien een probleem is met de resolutie. Volgens mij kan een TV niet alle resoluties aan en als ik switch van bron dan gaat Nvidia zelf de resolutie aanpassen. Nu deed ie dit eerst wel goed (1360x768) maar volgens mij doet ie nu een verkeerde resolutie misschien? Is er een mogelijkheid om dit automatische resolutiegedoe uit te zetten?? zodat ik zelf op 1360x768 kan zetten?
Help me :X

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, ik heb even een beta driver (169.12) van nvidia geinstaleerd en nu doet ie het weer. Nu maar hopen dat ie het BLIJFT doen.

Er is gewoon nog een hoop gekut denk ik met vista en nvidia enzo. compatibility shit....