I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
Om me eigen slotje even langs te laten komen.
P5B-E ziet 4GB als 2.7GB
en via de search zijn er nog vele andere te vinden.
P5B-E ziet 4GB als 2.7GB
en via de search zijn er nog vele andere te vinden.
Taal fouten inbegrepen ;)
Gebruik Windows Vista 64bit. 
offtopic:
(net te laat.. wat slatanic zegt dus ja
)
(net te laat.. wat slatanic zegt dus ja
[ Voor 60% gewijzigd door richeh op 24-11-2007 17:30 ]
Ok, bedankt alvast. Ik heb gezocht op de term 2047 MB en nog wat zaken, weet je hoe lastig het zoeken is soms? Die ram faq heb ik ook gelezen, ook daar kwam ik de 2047 mb niet tegen.
Dat 64 bits OS komt volgend jaar, maar omdat het geheugen nu zo cheap is, moest ik het alvast hebben
Ik kan dus tot die tijd beter de remap optie in de bios uitschakelen zodat ik in ieder geval 3008 MB heb, begrijp ik? Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet na het lezen van bovenstaande tips waarom ik mijn geheugen met 2GB uitbreid en (ook al is het 32 bits) er in Windows geen byte bij komt?
Dat 64 bits OS komt volgend jaar, maar omdat het geheugen nu zo cheap is, moest ik het alvast hebben
Ik kan dus tot die tijd beter de remap optie in de bios uitschakelen zodat ik in ieder geval 3008 MB heb, begrijp ik? Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet na het lezen van bovenstaande tips waarom ik mijn geheugen met 2GB uitbreid en (ook al is het 32 bits) er in Windows geen byte bij komt?
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
Zoals je in mijn post kunt lezen krijg je er wel een net iets betere dual channal setup door (100MB/s )BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:44:
Ok, bedankt alvast. Ik heb gezocht op de term 2047 MB en nog wat zaken, weet je hoe lastig het zoeken is soms? Die ram faq heb ik ook gelezen, ook daar kwam ik de 2047 mb niet tegen.
Taal fouten inbegrepen ;)
Zie hier dus gewoon: Abbadon in "RAM FAQ"
[sub]Offtopic:
* RemcoDelft is zo blij met z'n Gentoo 64 (helaas maar met 2 GB) :)[/sub]
[sub]Offtopic:
* RemcoDelft is zo blij met z'n Gentoo 64 (helaas maar met 2 GB) :)[/sub]
4GB en 32bits OS'en in een dozijn dus
. Dit is allemaal reeds aan bod gekomen. Indien je het niet kunt vinden kun je eens proberen om de zoekopdrachten wat algemener te maken. I.p.v. zoeken naar 2047MB zoek je naar 2GB
.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()