beste,
Ik heb hier momenteel een medion pc staan Pentium D.(bekende zwarte kas.)
Nadat de pc niet op wou starten en telkens uitviel dacht ik nieuw windows vista erop te gooien.. helaas werkt het nog steeds niet!
wat krijg ik:
1x aan zetten = pc gaat enkele seconde aan en weer uit
2x aan zetten = krijg ik het INTEL PENTIUM D logo met allemaal raare kleuren, strepen en dergelijke. Dan kan ik kiezen uit:
veilige modus
gewoon opstarten.
nadat ik veilige modus doe (eerder bestuuring, kwam ik wel in de pc.. en beeld gewoon ok.)
maar nu nadat ik dus nog vista moet instaleren krijg ik de melding:
kan instalatie niet afronden in veilige modus. etc.. etc..
als ik de pc dus in de gewoone stand wil opstarten werkt dit nie! computer gaat windows laden (balkje) en hierna blijft het beeld zwart.. ondanks pc wel aan blijft.
wat kan hier het probleem zijn? wie kan mij er mee helpen?
Ik heb hier momenteel een medion pc staan Pentium D.(bekende zwarte kas.)
Nadat de pc niet op wou starten en telkens uitviel dacht ik nieuw windows vista erop te gooien.. helaas werkt het nog steeds niet!
wat krijg ik:
1x aan zetten = pc gaat enkele seconde aan en weer uit
2x aan zetten = krijg ik het INTEL PENTIUM D logo met allemaal raare kleuren, strepen en dergelijke. Dan kan ik kiezen uit:
veilige modus
gewoon opstarten.
nadat ik veilige modus doe (eerder bestuuring, kwam ik wel in de pc.. en beeld gewoon ok.)
maar nu nadat ik dus nog vista moet instaleren krijg ik de melding:
kan instalatie niet afronden in veilige modus. etc.. etc..
als ik de pc dus in de gewoone stand wil opstarten werkt dit nie! computer gaat windows laden (balkje) en hierna blijft het beeld zwart.. ondanks pc wel aan blijft.
wat kan hier het probleem zijn? wie kan mij er mee helpen?