[CoD4] aim down the sight geeft onwijs slechte fps

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:48
goed me topic titel moet al makkelijk wezen ;-)

maar me normale fps ligt rond de 60fps bij hevig gevechten enzo ook. Wanneer ik me rechtermuis knop ik druk en door de "sight" heen kijk. Heb ik ineens 2fps! (en wat resulteerd in de dood :z )

erg irritant, omdat ik dit niet op google heb kunnen vinden. Hoop ik dat hier iemand hetzelfde probleem gehad heeft.

Ik heb al me instellingen gecontrolleerd en lager gezet, maar dat helpt allemaal niet 8)7

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Best vreemd als je 60fps haalt, en dan plotseling 2fps.

Hoe heb je je instellingen in CoD4 staan?:
- options -> graphics -> depth of field --> zet deze anders Uit.
- Zet AA of AF wat lager of helemaal uit. Maakt dit nog wat uit?

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Verwijderd

ik herinner me hier ooit een topic waarin iemand een even vaag probleem had als jij, bleek dat die zijn toets ook aan de screenshot functie gebind had, waardoor die volop begon weg te schrijven naar de harde schijf terwijl hij aan het schieten was. Iets gelijkaardig misschien.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:48
op de een of andere manier kan het heel cod4 ineens niet meer opstarten.. reinstall van cod4 maar ff doen :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

Euhm..
ik heb ook een probleem met cod.
ik speelde eerst op gewoon high settings helemaal perfect.
en van de ene op de andere dag toen ik weer thuis kwam en hem aan zette deed hij het op 4-6 fps..
ipv 60..
kan iemand hier een reden voor verzinne?

ik heb internetverbinding al gecontroleerd, alleen onder het spelen neemt mijn systeem 50% van mijn cpu in. wat zal daar de reden van zijn ?
en ik heb mijn windows opnieuw geinstalleerd en het spel.. en blijft het zelfde doen :S

ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen