Toon posts:

e-mail verzenden uit word 2

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik net al zei ik kan geen e-mail verzenden vanuit word 2007 vanuit 2003 ging dit altijd wel.
sorry dat ik net wat vergeten was.
ik gebruik outlook express en vista.
op de office hulp pagina wordt alleen verteld hoe je bij het verzenden komt maar daar staat dus alleen internetfax aangegeven.
het verzenden rechtstreeks uit word gebruik ik voor mijn dochter die op typecursus zit dus als iemand iets weet graag.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Moet ge ervoor niet perse Outlook hebben?

Is die geinstalleerd?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Ik ben een mens en dus onderdeel van het probleem.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Verwijderd

Topicstarter
in word 2003 kon het altijd wel met outlook express maar het kan natuurlijk dat het in 2007 niet zo is
ik heb net ook windows live mail als standaard ingesteld maar hij doet het nog stedds niet

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:35
Tja, uit het artikel van MS zelf blijkt dat het nu alleen nog maar met Outlook werkt. Outlook Express zal wel te oud zijn voor het nieuwe formaat denk ik.

Hoe dan ook, met live mail of outlook express gaat het niet werken. Alleen Outlook...

Verwijderd

Topicstarter
dan ga ik die er maar eens opzetten bedankt

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 19:37
Wellicht lichtelijk offtopic, maar omdat de vraag nogal n00b-achtig overkomt (sorry) is de geintegreerde optie van http://docs.google.com wellicht een mooie oplossing.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

F_J_K in "e-mail verzenden uit word 2007"

Je vermeldt nu dan wel OS en mailclient, maar voor de rest mis ik nog steeds een en ander wat wel verwacht wordt in een topicstart. En zeker als een topic gesloten is verwacht ik van retry echt wel meer dan dit.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.