Club3D 8800GTS Sensor

Pagina: 1
Acties:

• Jelmoh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-07 16:59
Beste medetweakers!

Onlangs mijn prachtige computertje voorzien van een schone installatie, was weer eens tijd vond ik! :)
Maar het gekke is dat ik nu onder Everest en nTune slechts één sensor meting zie van mijn 8800GTS.
Normaliter waren het volgens mij 3 temperatuur sensoren (GPU, Diode, Geheugen) en een sensor voor m'n fan speed!
maar ik zie dus alleen de Diode nog maar, weet iemand hier raad mee? Ik wil kijken wat ik eruit kan trekken maar dat wil ik niet doen zonder de temperaturen in de gaten te houden!

MVG,
Jelmoh

• Ziasod
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-07-2025
ay heb er nooit bij still gestaan dat mijn 7950 gt meerdere sensors kan hebben. ddr3 gebruikt lage stroom, zal vast niet zo erg heet worden ging ik van uit :). ik ga eens kijken welke sensors ik heb dan :D nope geen memory diode voor temp.

btw sensors zijn afhankelijk van fabrikant.

[ Voor 16% gewijzigd door Ziasod op 24-11-2007 16:52 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

GPU drivers geinstalleerd? Die van u mamaplank ook?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Jelmoh
ja, beide geinstalleerd.
dat is het gekke ervan, het zijn wel nieuwere drivers als ik eerst had, maar ze zullen die functionaliteit toch niet ineens weghalen?

@Ziasod; Ik heb dezelfde videokaart waarmee ik eerst wel die sensors had! :P Dus ze zijn er wel, ik kan alleen de gegevens niet zien/uitlezen

• Jelmoh
Slotje mag erop.. :9
Ik heb het al opgelost! :)
Nieuwere versie van Everest Ultimate.. :)
de oude versie werkte waarschijnlijk niet of slecht samen met nieuwere drivers! :)
bedankt voor jullie tijd jonges! en meisjes.. ;)