Medion MD 8828

Pagina: 1
Acties:
  • 1.906 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

IK ben net begonnen met tweakers en heb dus nu al gelijk een vraag..

Zoals u misschien wel weet introduceert de Aldi woensdag 28 november 2007 een nieuwe pc.

zie hieronder

http://www.hdtvnieuws.nl:...en-hd-dvd-lezer-bij-aldi/

Ik zoek eingelijk een nieuwe pc voor grafische ontwerpen en tevens een game pc. die de nieuwe spellen crysis en call of duty 4 .. goed kunnen ondersteunen...

Mijn vraag is dan ook?
Kan deze pc dat allemaal trekken?, dat de spellen grafisch een hoog vermogen hebben en vrij soepel en mooi bespeeld kunnen worden?

Mvg,

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:11
Ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:01
Dat betwijfel ik, Crysis vraagt echt veel.

Wel jammer dat er een blu-ray en HD-DVD speler in zit, het zou mooi zijn als de prijs zonder dat heel wat omlaag kan. Nette specs verder :) .

Maar waarom staat er niks op de Aldi site over deze pc? Via tweakers vond ik wel een link:
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_48/OFF01.HTM
Edit: ooh, is van de Belgische Aldi.
Het is niet bekend of de computer met hd-dvd/blu-ray-drive ook naar Nederland komt.
nieuws: Hybride hd-dvd/blu-ray-drive van LG in Aldi-pc

[ Voor 42% gewijzigd door hello_moto op 24-11-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_nv40_man
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Nee dat kan niet.

De 8600GS die erin zit is maar matig geschikt voor gaming. De GS is sowieso al een stuk lager geklokt dan de GTS en deze heeft ook nog eens DDR2 geheugen.

En daarbij heeft Crysis al moeite met normaal draaien op een systeem met E6x00 + Geforce 8800xxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziasod
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-07 08:04
het is een multi media pc geen game rig ;) best zonder deze te halen en vervolgens nieuwe graphic card erin stoppen.

met een nieuwe graphic card werkt de scart exit enzo niet meer. hoewel nieuwe tv's geen probleem hebben anders verbonden te zijn :P

[ Voor 36% gewijzigd door Ziasod op 24-11-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.

Maar wel HEEL interessant om tóch te kopen, door de BD/HDDVD combo.
Ik zou hem kopen en dan de videokaart vervangen. Een 8600GS zal iets van 60 euro opleveren. Kan je vervangen voor een nieuwe Ati HD3850 en je kan weer de nieuwste games spelen (Crysis op 1024x768 oid, maar daar moet je genoegen mee nemen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The_nv40_man schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:58:
Nee dat kan niet.

De 8600GS die erin zit is maar matig geschikt voor gaming. De GS is sowieso al een stuk lager geklokt dan de GTS en deze heeft ook nog eens DDR2 geheugen.

En daarbij heeft Crysis al moeite met normaal draaien op een systeem met E6x00 + Geforce 8800xxx.
Een DDR2 geheugen moet op zich geen probleem zijn..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hello_moto schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:57:
[...]
Dat betwijfel ik, Crysis vraagt echt veel.

Wel jammer dat er een blu-ray en HD-DVD speler in zit, het zou mooi zijn als de prijs zonder dat heel wat omlaag kan. Nette specs verder :) .

Maar waarom staat er niks op de Aldi site over deze pc? Via tweakers vond ik wel een link:
http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_48/OFF01.HTM
Edit: ooh, is van de Belgische Aldi.

[...]

nieuws: Hybride hd-dvd/blu-ray-drive van LG in Aldi-pc
Volgens de krant is het wel 100% dat hij a.s. woensdag in de schappen ligt.
De Stentor heeft zelfs een groot reclame blad achter op de krant staan. maarja.. we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:18:
[...]

Een DDR2 geheugen moet op zich geen probleem zijn..?
Op een videokaart wel.
De RAM van dit systeem is ddr2, en dat is goed.
De geheugen van de videokaart is ddr2 en voor een videokaart is dat erg slecht en oud. De meeste videokaarten zitten nu op ddr3 en de high-range op ddr4.

De 8600GS draait sowieso lager dan de 8600GT en nog lager dan de 8600GTS. De 8600GTS zou crysis kunnen draaien op high op 1024x768, dus de 8600GS zal denk ik ok lopen op 800x600 met medium.
Daarom kan je het beste dit systeem wel kopen, maar de videokaart vervangen door een hd3850. Kan je een tijdje mee vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:13:
[...]

Op een videokaart wel.
De RAM van dit systeem is ddr2, en dat is goed.
De geheugen van de videokaart is ddr2 en voor een videokaart is dat erg slecht en oud. De meeste videokaarten zitten nu op ddr3 en de high-range op ddr4.

De 8600GS draait sowieso lager dan de 8600GT en nog lager dan de 8600GTS. De 8600GTS zou crysis kunnen draaien op high op 1024x768, dus de 8600GS zal denk ik ok lopen op 800x600 met medium.
Daarom kan je het beste dit systeem wel kopen, maar de videokaart vervangen door een hd3850. Kan je een tijdje mee vooruit.
oké bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:20

Thandor

SilverStreak

Dit is een kwestie van specificaties bekijken en opzoeken hoe deze presteren, en dat niet echt topicwaardig op GoT :). Zie CSL FAQ - Ik wil een nieuwe PC kopen, welke? :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.