Hele forum afgestruind icm de voipbuster deel-topics natuurlijk,
maar mijn vraag word nergens beantwoord, sterker nog... nergens besproken zelfs
Dus ben ik dan de eerste met deze vraag?
Anyway, mijn vraag:
Ik wil bellen met voipbuster en spreken/luisteren dmv mijn Jabra headsetje (zo'n gsm geval),
met de Toshiba bluetooth stack software werkt dit uistekend in combinatie met Skype.
Echter niet met Voipbuster.
Als ik Voipbuster aanzet, zie ik bij de audiodevices wel mijn bluetooth device staan (net als met Skype),
alleen hoor ik niets... zet ik nu Skype aan, dan verandert het icoontje van de bluetooth stack automatisch en ook dan werkt het nog niet icm Voipbuster.
Echter als ik bijvoorbeeld met Skype bel tegelijkerrtijd met Voicebuster, dan hoor ik het gesprek
van voipbuster wel ineens door mijn jabra gms bluetooth headsetje.
Weet ik hoe ik het nu werkend kan krijgen?
BT Stick/dongle = Sitecom CN-512
OS = Vista 32bit
BT Toshiba Stack PC = meest recente Vista32 op http://aps2.toshiba-tro.de/bluetooth
Voipbuster = meest recente versie
Mijn dank zou groot zijn
Groetjes
Hans
maar mijn vraag word nergens beantwoord, sterker nog... nergens besproken zelfs
Dus ben ik dan de eerste met deze vraag?
Anyway, mijn vraag:
Ik wil bellen met voipbuster en spreken/luisteren dmv mijn Jabra headsetje (zo'n gsm geval),
met de Toshiba bluetooth stack software werkt dit uistekend in combinatie met Skype.
Echter niet met Voipbuster.
Als ik Voipbuster aanzet, zie ik bij de audiodevices wel mijn bluetooth device staan (net als met Skype),
alleen hoor ik niets... zet ik nu Skype aan, dan verandert het icoontje van de bluetooth stack automatisch en ook dan werkt het nog niet icm Voipbuster.
Echter als ik bijvoorbeeld met Skype bel tegelijkerrtijd met Voicebuster, dan hoor ik het gesprek
van voipbuster wel ineens door mijn jabra gms bluetooth headsetje.
Weet ik hoe ik het nu werkend kan krijgen?
BT Stick/dongle = Sitecom CN-512
OS = Vista 32bit
BT Toshiba Stack PC = meest recente Vista32 op http://aps2.toshiba-tro.de/bluetooth
Voipbuster = meest recente versie
Mijn dank zou groot zijn
Groetjes
Hans