Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Ohja, was ik nog vergeten te vermelden. Momenteel draait er openSUSE op, maar een andere linux smaak (debian bijv) kan ik er ook zonder problemen opzetten.jwtje schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:02:
os? meer info?
Welke "meer info" wil je hebben?
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Je kunt geloof ik in iptables ook filteren op eigenaar van het process waar het vandaankomt. Zet daar dus een stel filters op en lees je filters geregeld uit, en je zou moeten weten wie wat verstookt.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Als dat zou kunnen, zou dat voor mij genoeg zijn. Ik ga daar eens naar kijken of ik dat tot een werkende oplossing kan bouwen.Sprite_tm schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:40:
Je kunt geloof ik in iptables ook filteren op eigenaar van het process waar het vandaankomt. Zet daar dus een stel filters op en lees je filters geregeld uit, en je zou moeten weten wie wat verstookt.