Verwijderd
voodoo3500TV
niet echt supersnel maar wel hoop leuke toeters en bellen.
kep er pas ook een gekocht en doet het prima. TV in/out is chill met divXjes. En spelletjes op je tv spelen is ook kewl, en je vakantie filpjes editten is ook wel grappig. en het zit in een hele mooie doos en je krijgt er een desk-connector-hub bij.
en voor spelletjes doet ie het ook wel flex.
niet echt supersnel maar wel hoop leuke toeters en bellen.
kep er pas ook een gekocht en doet het prima. TV in/out is chill met divXjes. En spelletjes op je tv spelen is ook kewl, en je vakantie filpjes editten is ook wel grappig. en het zit in een hele mooie doos en je krijgt er een desk-connector-hub bij.
en voor spelletjes doet ie het ook wel flex.
en het zit in een hele mooie doos
is dat eigenlijk belangrijk?
voor mij telt wat er in zit,doos moet je er bij betalen, dus liever retail.
is dat eigenlijk belangrijk?
voor mij telt wat er in zit,doos moet je er bij betalen, dus liever retail.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Voor 300 gulden zou ik niet voor retail gaan, want dan kan je bijna niks krijgen, 300 is wel erg weinig.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Een geforce-mx kost ongeveer 300 piek. Kijk anders ff bij de pricewatch. Een ati radeon 32MB SDR OEM is 308 piek.
What a fine day for Science! | Specs
Moet je ff een paar testen lezen op tomshardware en sharkyextreme. anders zoek je ff op t.net naar reviews van de Radeon
What a fine day for Science! | Specs
Kijk ook een naar de Evil Kyro... erg snel in hoge resoluties en 32b kleur.. En kost nog geen 300 piek
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
gewoon een mx halen is het beste dat je kan halen voor 300 piek>:) tb wel morgen je weet wel meenemen:P
geforce 2mxOp dinsdag 13 februari 2001 20:54 schreef Tommyerd het volgende:
is die asus 7100 geforce 2mx dan nix? of is de viper 2 van diamond beter?
" Play the violent strings of my symphony "
Viper 2 = 
Ik zou de Radeon SDR nemen voor dat geld, of ergens een Geforce 1 DDR 2ehands zoeken op internet
Ik zou de Radeon SDR nemen voor dat geld, of ergens een Geforce 1 DDR 2ehands zoeken op internet
Volgens mij kun je voor 300 piek zeker wel een leuke GF2MX krijgen, inclusief TV-out.
Check:
http://tweakers.net/pricewatch/12487
Check:
http://tweakers.net/pricewatch/12487
sigloos
Welke gek doet zijn GF DDr nou weg?Op dinsdag 13 februari 2001 22:06 schreef Masterdam het volgende:
Viper 2 =
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Waar slaat dat nou weer opOp woensdag 14 februari 2001 09:46 schreef Zeepoog het volgende:
[..]
Welke gek doet zijn GF DDr nou weg?
Als het goed is ontvang ik morgen mijn Kyro 64MB kaartje (minder dan 300 piek incl. rembours
Pagina: 1