Beste mensen,
Ik zit met een probleempje. Een klant van mij heeft net een nieuwe pc gekocht, eigenlijk speciaal om CoD4 te spelen. Nu kunnen jullie het al wel raden. Het spel werkt beroerd!
Even system specs:
Intel Core2Duo 2,33
Asus P5K
Asus Nvidia 8600 GTS 512 MB
Kingston 2048mb dual channel DDR2 6400 geheugen
WD 320GB
Op dit systeem zou het gewoon moeten draaien als je naar de minimale specs kijkt. Maar dit is niet het geval! Ook al draai ik op een reso van 800 x 600 dan haal ik hoogstens een FPS van 20.
Alle drivers etc. zijn geupdate en gedaan dus daar kan het haast niet aan liggen.De temperaturen zijn prima en verder geen conficten.
Als ik dit nu met mijn eigen systeem vergelijk.
Intel QuadCore Q6600 2,44
Asus P5K
Ati radeon x700 128 mb (geld was op
)
2048mb Dual Channel XMS2 Corsair
WD 150 Raptor
Op dit systeem draait het prima terwijl ik een veel slechtere video kaart heb.
Als ik naar de logs kijk zie ik ook niet dat hij optimaal gebruik maakt van de processor en/of geheugen.
Heeft iemand enig idee?!
Alvast hartelijk dank
Gr
Ik zit met een probleempje. Een klant van mij heeft net een nieuwe pc gekocht, eigenlijk speciaal om CoD4 te spelen. Nu kunnen jullie het al wel raden. Het spel werkt beroerd!
Even system specs:
Intel Core2Duo 2,33
Asus P5K
Asus Nvidia 8600 GTS 512 MB
Kingston 2048mb dual channel DDR2 6400 geheugen
WD 320GB
Op dit systeem zou het gewoon moeten draaien als je naar de minimale specs kijkt. Maar dit is niet het geval! Ook al draai ik op een reso van 800 x 600 dan haal ik hoogstens een FPS van 20.
Alle drivers etc. zijn geupdate en gedaan dus daar kan het haast niet aan liggen.De temperaturen zijn prima en verder geen conficten.
Als ik dit nu met mijn eigen systeem vergelijk.
Intel QuadCore Q6600 2,44
Asus P5K
Ati radeon x700 128 mb (geld was op
2048mb Dual Channel XMS2 Corsair
WD 150 Raptor
Op dit systeem draait het prima terwijl ik een veel slechtere video kaart heb.
Als ik naar de logs kijk zie ik ook niet dat hij optimaal gebruik maakt van de processor en/of geheugen.
Heeft iemand enig idee?!
Alvast hartelijk dank
Gr