Toon posts:

[Vista] Beperkte Windows gebruiker aanmaken*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

Ik zou graag een extra gebruiker op mijn pc aanmaken je alleen maar op het internet,word en msn kan. Ik heb dit al eens geprobeert bij een nieuwe gebruiker aanmaken maar daar staan ook nog icoontjes van mij en ik durf ze niet weg doen omdat ik dan schrik heb dat dat bij mij ook weg is. Dus concreet mijn vraag: Kan ik zo een beperkte gebruiker aanmaken dat hij alleen op het internet, word en msn kan?

P.S. Ik heb windows vista.

Alvast bedankt

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:44:
Dus concreet mijn vraag: Kan ik zo een beperkte gebruiker aanmaken dat hij alleen op het internet, word en msn kan?
Alles kan, maar dat ligt er maar net aan hoe handig je zelf bent, en wat je tot nu toe hebt nagekeken voor wat betreft de mogelijkheden.

We stellen het hier in ieder geval wel op prijs als je niet simpelweg een vraag stelt, maar ook aangeeft waar je zelf naar hebt gezocht.
Daarmee kunnen we je in ieder geval zeggen of je op de goede manier bezig bent of niet :)

Ik zet ondertussen het OS nog even in de titel zoals dat hier gebruikelijk is (zie ook alle andere topics hier en de Windows Clients - Policy ).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device