HP laserjet 4 Plus paperjam repair kit waar te koop in NL?

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chimichurri
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-01 09:56
Ik heb een HP laserjet 4 Plus, deze heeft helaas de welbekende papier transport problemen, het opruwen van de rollen heeft een positief resultaat maar slechts op de korte termijn.

Nu ben ik op zoek naar een "Exit paper jam repair kit" (Product nummer: H3968-60001) voor bovengenoemde printer.
Ik heb al gegoogled en ik kom enkele buitenlandse bedrijven tegen die die kits aanbieden. Tevens kwam ik ook twee nederlandse bedrijven tegen die dit product aanbieden, alleen leverde deze niet aan particulieren.

Nu is mijn vraag:

Weet iemand een bedrijf gevestigd in Nederland dit het bovengenoemde product aanbied en ook aan particulieren leveren?

Hieronder staat een uitgebreidere productomschrijving van het product.

HP Laserjet 4 4M
Ultimate Feed/Exit/Transfer Maintenance Roller Repair Kit

This kit is the premier ultimate maintenance rebuild kit without replacing the fuser. If you have one of these workhorse printers and want to keep it working like new this is the kit to get. This kit offers the feed, transfer roller, belt, drive gear, and exit kit! If you want to do the most extensive repair kit this one is it. This is a popular kit and you can't beat the price!
The kit includes the following new stock parts:
Upper exit delivery roller
Lower exit delivery roller
MP Tray pickup roller and separation pad
Main tray pickup roller
Delivery assembly belt
Transfer roller
4 delivery hard rollers
1 belt drive gear
CD video playable on your PC
Service guide

[ Voor 1% gewijzigd door Chimichurri op 25-11-2007 09:01 . Reden: Productnummer bijgevoegd ]