Ik ben op zoek naar een manier om winamp (in windowshade mode) direct boven mijn taskbar te zetten. Als ik dat op de normale manier doe, komt winamp boven andere windows apps te staan waardoor je niet altijd alles kan lezen in die apps. Nu zou ik graag willen dat ik een aantal pixels kan reserveren boven mijn taskbar, zodat gemaximaliseerde applicaties netjes boven die ruimte blijven.
In principe heeft de bestaande taskbar die functionaliteit al, en ik geloof die nieuwe windows sidebar van Vista ook. Maar ik wil dus verder geen grafische elementen behalve winamp die ik er dan in moet kunnen slepen.
Ik heb eea gezocht maar niks werkends gevonden. Het lijkt er op alsof ik deze tool wil hebben, ware het niet dat de download daar niet meer werkt.. Verder kon ik alleen code vinden om de desktop size op te vragen en niet om 'm aan te passen.
In principe heeft de bestaande taskbar die functionaliteit al, en ik geloof die nieuwe windows sidebar van Vista ook. Maar ik wil dus verder geen grafische elementen behalve winamp die ik er dan in moet kunnen slepen.
Ik heb eea gezocht maar niks werkends gevonden. Het lijkt er op alsof ik deze tool wil hebben, ware het niet dat de download daar niet meer werkt.. Verder kon ik alleen code vinden om de desktop size op te vragen en niet om 'm aan te passen.
The one who says it cannot be done, should never interrupt the one who is doing it.