Desktop working area grootte aanpassen voor Winamp

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cspare
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-07 22:19

cspare

What the deuce?!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een manier om winamp (in windowshade mode) direct boven mijn taskbar te zetten. Als ik dat op de normale manier doe, komt winamp boven andere windows apps te staan waardoor je niet altijd alles kan lezen in die apps. Nu zou ik graag willen dat ik een aantal pixels kan reserveren boven mijn taskbar, zodat gemaximaliseerde applicaties netjes boven die ruimte blijven.

In principe heeft de bestaande taskbar die functionaliteit al, en ik geloof die nieuwe windows sidebar van Vista ook. Maar ik wil dus verder geen grafische elementen behalve winamp die ik er dan in moet kunnen slepen.

Ik heb eea gezocht maar niks werkends gevonden. Het lijkt er op alsof ik deze tool wil hebben, ware het niet dat de download daar niet meer werkt.. Verder kon ik alleen code vinden om de desktop size op te vragen en niet om 'm aan te passen.

The one who says it cannot be done, should never interrupt the one who is doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cspare

cspare

What the deuce?!

Topicstarter
*schop*

The one who says it cannot be done, should never interrupt the one who is doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

WindowFX wordt ook in dat topic genoemd. Dat is wel een betaald alternatief.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als het alleen om Winamp gaat, laat hem dan docken als je naar winshade gaat. Staat hij over de hele breedte van je scherm bovenaan in beeld. Alle vensters die je dan maximaliseerd, komen er netjes onder. De Winbar (www.winbar.nl) doet dat ook, elk venster komt er tegenaan, niet gemaximaliseerde vensters hebben helaas wel eens de neiging om bovenaan het scherm te gaan hangen. Als je geen hoge titelbalk hebt, kan het zijn dat je het venster niet kan verschuiven via de titelbalk en moet je via alt+spatie en de pijltjestoetsen verplaatsen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

De laatste winamp (5.5 heb ik hier) heeft die functionaliteit gewoon standaard.

Rechtermuis op winamp -> Window Settings -> Docked Toolbar -> "Dock/Undock windows by dragging"

En dan winamp gewoon richting taskbar slepen. Of het vinkje voor Bottom aanzetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 26-11-2007 16:10 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cspare

cspare

What the deuce?!

Topicstarter
Oh relaxed, ja het ging voornamelijk om winamp dus ik kan hier wel wat mee :)
Ik wilde zoeits tijd geleden ook al en toen al uitgesloten dat die optie in winamp zat, maar blijkbaar zitten ze bij nullsoft ook niet stil :)
ze hebben het nog steeds goed weg weten te stoppen though.. ik gebruik eigenlijk altijd de classic skin en daarbij kan het dus zoeizo al niet. Dan toch maar de Bento skin.

Pagina: 1