Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[C] Goede Compiler en Editor voor C?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Fellow Tweakers,

Op school leren we met Borland werken, en leren we de taal C. Ja heel oud ik weet het, maar het is de basis he. Nu, die borland is pokkesloom, loopt superveel vast, en stamt af uit de tijd dat computers niks anders waren dan oerapen die met knuppels op de teelballen van mamoeten sloegen om zo speren af te schieten...

Vroeg ik me dus af of niemand een goede C, lees C en dus niet C++(beide is ook ok...) Compiler wist te vinden op het internet? Het moet ook een editor zijn, (liefst) gratis, maar is geen must.

Ik dank u,
Fellow Tweakers

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:17
gcc + Anjuta/KDevelop/Whatever, mingw + Dev-C++, Visual C++ express etc etc ...

Je kunt btw met een C++ compiler ook C compileren, je bent niet verplicht om de faciliteiten van C++ te gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door farlane op 23-11-2007 23:52 ]

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• LPEspecial
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07-2024
Zelf gebruik ik UltraEdit in combinatie met gcc of de gratis compiler van MicroSoft (http://www.thefreecountry.com/compilers/cpp.shtml).

LPEspecial

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er zijn talloze compilers te vinden en te bedenken. Met de antwoorden hierboven moet je er wel uit kunnen komen. Trouwens, met Borland 7 werken is best retro. :+

Succes. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.