Sinds vandaag ben ik ook eigenaar van een (tweedehands) Creative Zen Vision:M 30 GB en natuurlijk heb ik er meteen muziek en wat video's opgeknald - uiteraard na ze correct getagd en geconverteerd te hebben. Nu loopt m'n speler echter vast na een paar minuten als ik video aan het kijken ben, ik kan dan nog even het volume bijstellen, maar daarna reageren alle knoppen niet meer, zelfs niet de power-knop! Resetten is dan het enige wat erop zit.
Tijdens het kijken hoor ik wel de schijf de hele tijd spinnen, een zacht *ziew*-geluid om de twee seconden totdat hij er opeens mee ophoudt en ik dus niets meer kan.
De video is mooi in 320x240 met ongeveer 800kbit/s beeld en 128kb/s audio in XviD gecodeerd, dus hier zou het niet aan kunnen liggen, toch? Ik vrees nu echter het ergste voor de hardeschijf, maar de verkoper zei dat er totaal geen problemen mee waren toen hij hem gebruikte.
Klinkt dit bekend bij iemand of heeft iemand raad voor mij?
(Firmware is overigens versie 1.61.01e.)
Tijdens het kijken hoor ik wel de schijf de hele tijd spinnen, een zacht *ziew*-geluid om de twee seconden totdat hij er opeens mee ophoudt en ik dus niets meer kan.
De video is mooi in 320x240 met ongeveer 800kbit/s beeld en 128kb/s audio in XviD gecodeerd, dus hier zou het niet aan kunnen liggen, toch? Ik vrees nu echter het ergste voor de hardeschijf, maar de verkoper zei dat er totaal geen problemen mee waren toen hij hem gebruikte.
Klinkt dit bekend bij iemand of heeft iemand raad voor mij?
(Firmware is overigens versie 1.61.01e.)