[Vista MCE] DVD's (VIDEO_TS) afspelen + Streamen X360

Pagina: 1
Acties:

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:54
Ik heb beneden een Vista (Ultimate x32) mediacenter staan. Boven in mijn slaapkamer heb ik een X360 die ik als extender gebruik voor TV kijken en HD films streamen. Nou wil ik ook graag DVD's kunnen streamen naar mijn X360 via MediaCenter. Ik heb zowel VIDEO_TS als images maar als een van beide werkt vind ik het prima !

Op Google en hier op GoT valt er genoeg te vinden over dit onderwerp, namelijk en waarde in het register wijzigen:

code:
1
2
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows
\CurrentVersion\Media Center\Settings\DvdSettings

ShowGallery van "Play" naar "Gallery" veranderen en dan zou je bij TV+Films "DVD's" optie moeten krijgen maar echter krijg ik hier bij mij niks ! Ook niet na reboot. Heb het ook bij mijn PC boven (Vista x64) geprobeert maar ook daar krijg ik geen extra "DVD's" menu erbij ?

Iemand enig idee waarom ? Als ik Google mag geloven is dit namelijk de enige oplossing om VIDEO_TS mappen via Mediacenter te kunnen afspelen...

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:54
Opgelost.

Erg stom van mij ! Ik zat namelijk op afstand te werken op mijn MediaCenter en wat blijkt ? Dan zie je die "dvd's" map gewoon niet !

Gewoon streamen naar Xbox kan gewoon niet. Is express weggelaten door Microsoft wegens rechten.

[ Voor 25% gewijzigd door Armo op 25-11-2007 13:20 ]