Verwijderd
Ik probeer momenteel zo'n DC10+ uit.
De DC10+ codec is hardware accelerated wanneer hij captured en wanneer hij video afspeelt.
Wanneer je op je PC een videootje afspeeld is het een gewone software codec, dus langzaam.
hi-res Capturen doet-ie perfect, afspelen op de composite-out ook.
Echter afspelen op de PC en een video maken is net zo langzaam als de processor van je PC.
Mij viel de DC10+ tegen.
De DC10+ codec is hardware accelerated wanneer hij captured en wanneer hij video afspeelt.
Wanneer je op je PC een videootje afspeeld is het een gewone software codec, dus langzaam.
hi-res Capturen doet-ie perfect, afspelen op de composite-out ook.
Echter afspelen op de PC en een video maken is net zo langzaam als de processor van je PC.
Mij viel de DC10+ tegen.
dmv deze hardware-acc. codec moet je dus in de tijdlijn van premiere deze files kunnen afspelen zolang deze maar mjpeg avi zijn.
Mijn vraag is: of je met een dc10+ net als bij een dc30+ [deze maakt gebruik van het bijgeleverde programmaatje instant video]
zonder videohaperingen [op de composiet output van de dc10+] kan afspelen
Ik krijg na het renderen nl wel output maar 't schokt nogal
Overigens in Studio loopt alles als een tierelier en nog lipsync ook (update 1.06)
maar dit is nogal beperkt......
Mijn vraag is: of je met een dc10+ net als bij een dc30+ [deze maakt gebruik van het bijgeleverde programmaatje instant video]
zonder videohaperingen [op de composiet output van de dc10+] kan afspelen
Ik krijg na het renderen nl wel output maar 't schokt nogal
Overigens in Studio loopt alles als een tierelier en nog lipsync ook (update 1.06)
maar dit is nogal beperkt......
Wij hebben ook een dc10+ kaart, bij ons lijkt het happeren te komen omdat hij z'n snelheid op de schijf niet goed kwijt kan ookal werk ik met 2 schijven (1 voor OS & 1 voor dc10, 20.4 GB 7200 rpm) als je in het dc10 configuratie tooltje gaat kijken, dan zie je dat hij sneller kan schrijven op beide schijven dan dat hij kan lezen. Hier lijkt het probleem bij mij vandaan te komen
(ABIT LX6 mammaplankje PII233mhz proz)
herkennen jullie dit probleem ??????
als jullie kunnen helpen met een oplossing hebben jullie mijn eeuwige dankbaarheid
(ABIT LX6 mammaplankje PII233mhz proz)
herkennen jullie dit probleem ??????
als jullie kunnen helpen met een oplossing hebben jullie mijn eeuwige dankbaarheid
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...