"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Via coax aansluiten schiet je niets mee op zoals je merkt.^Mo^ schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:20:
Iemand nog ideeën? (behalve UPC bellen, a weet ik hoeveel euro per minuut)
Gebruik een SCART naar TULP/Composite kabelverbinding.
Daarmee kun je het signaal van de UPC-Mediabox bekijken via de Composite A/V ingang van de Pinnacle box.
SCART naar Tulp/RCA/Composite.
Ik heb bij MyCom een SCART -> Composite converter gehaald (neem aan dat dat goed genoeg is??) Maar als ik het video signaal in de applicatie op composite zet, krijg ik gewoon een zwart beeld
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Exact welke SCART -> Composite converter heb je gehaald? SCART is bidirectioneel, dus er is verschil tussen SCART -> Composite en Composite -> SCART. Mogelijk heb je een adapter dat een Composite *in* en SCART *out* heeft...
Controleer als je het niet zeker weet wat je adapter bij willekeurige andere apparaat (DVD speler ofzo) doet
Controleer als je het niet zeker weet wat je adapter bij willekeurige andere apparaat (DVD speler ofzo) doet
Oslik blyat! Oslik!
Uhm... staat het volgende op het doosje:dion_b schreef op zondag 25 november 2007 @ 01:32:
Exact welke SCART -> Composite converter heb je gehaald? SCART is bidirectioneel, dus er is verschil tussen SCART -> Composite en Composite -> SCART. Mogelijk heb je een adapter dat een Composite *in* en SCART *out* heeft...
Gokje: Verkeerde gekocht dan?Audio video cable
Composite 5m
3.5mm & RCA Male - Scart Male
Connect your analogue video device to your TV
Lijkt het wel op 
Soms hebben die dingen schakelaars om de richting waarin ze werken te veranderen (ik gebruik er ook eentje voor hetzelfde en die heeft zo'n schakelaar), maar soms ook niet.
Soms hebben die dingen schakelaars om de richting waarin ze werken te veranderen (ik gebruik er ook eentje voor hetzelfde en die heeft zo'n schakelaar), maar soms ook niet.
Oslik blyat! Oslik!
Ik ga wel op zoek naar eentje met schakelaar, weet ik zeker dat ik de goeie hebdion_b schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:09:
Lijkt het wel op
Bedankt voor de hulp, als het niet werkt met de nieuwe converter, dan komt het vanzelf wel weer in dit topic
Ik had de mazzel dat de winkels open waren vandaag, en ik heb een heel mooi extra setje kabels nu, en TV
Bedankt voor de hulp!
Pagina: 1