-- Altijd blijven prutsen --
Als je jezelf racefanaat noemt, is GPL verplichte kost. Laat dan maar es wat zien (en zorg dat je heelhuids de pits uitkomt...
).
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Hmm ik heb PQ 3 en 4 al.. Kut
"I sit in my room and imagine the future."
Van de meeste ouwe games kun je gratis&legaal de volledige versie downloaden op 
Hoef je niet 15 piek voor neer te tellen dus.
{admin break - die software wordt dan wel niet meer ondersteund maar dat betekend nog niet dat het legaal gekopieerd mag worden - Daniël}
{admin break - die software wordt dan wel niet meer ondersteund maar dat betekend nog niet dat het legaal gekopieerd mag worden - Daniël}
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
Ohw wow thanks! Vanavond meteen ff kijkenOp woensdag 14 februari 2001 12:42 schreef Countach het volgende:
Van de meeste ouwe games kun je gratis&legaal de volledige versie downloaden op ...
Bij free record zijn ook Larry 7, Kinq's Quest 8 voor maar liefst 15 pieken te koop.
Ik wou dat het gister was, dan hadden we morgen vandaag nog!
AARGH! Niet legaal dus...Op woensdag 14 februari 2001 12:42 schreef Countach het volgende:
Van de meeste ouwe games kun je gratis&legaal de volledige versie downloaden op
"I sit in my room and imagine the future."
14.95!!!!!!!!!Op woensdag 14 februari 2001 12:42 schreef Countach het volgende:
Je hebt er alleen de handleiding niet bij (uitgebreid boek van ongeveer 100 blz.) en die heb je zeker wel nodig !
Weet iemand of deze los te bestellen is ?
Volgens mij is het niet te bestellen, staat er geen on-line handleiding op de cd-rom? Je weet wel zo'n adobe acrobatje! Wel slordig van sierra want in dat boek staan ook de codes van Police quest 2 en zonder die codes kom je het spel niet in!Op vrijdag 16 februari 2001 10:58 schreef TheBrain het volgende:
Je hebt er alleen de handleiding niet bij (uitgebreid boek van ongeveer 100 blz.) en die heb je zeker wel nodig !
Ik wou dat het gister was, dan hadden we morgen vandaag nog!
Sowwy, ik bedoelde het boek van GPL en helaas staat er geen .pdf op de CD.
Ik heb Sierra Customer Support maar eens gemaild. Het antwoord knal ik tzt hier wel neer.
Mochten er anderen zijn die een oplossing weten: ik hou me aanbevolen
Ik heb Sierra Customer Support maar eens gemaild. Het antwoord knal ik tzt hier wel neer.
Mochten er anderen zijn die een oplossing weten: ik hou me aanbevolen
op http://fgpll.racingleague.net zijn onder de links de pdf-files van de beide bijgeleverde boekjes te vinden.
Pagina: 1