Ik heb een router van Linksys en sinds in leopard heb geinstalleerd vraagt airport om een wachtwoord
en er is geneens een wachtwoord op ons netwerk
help me pls
Ik heb ook iets soortelijks gehad.
Wij hadden wél een beveiligd draadloos netwerk (dus dat je een code moet geven als je er op wilt) maar alle wachtwoorden werden (door laptops) automatisch ingevuld.
En pas had ik opeens dat wachtwoord nodig, en kon hem nergens meer vinden.
Toen de router direct (met UTP kabel) op m'n PC aangesloten en in de browser naar mn IP nummer gesurft. Kwam op de pagina van router (+ wirless acces point) en daar kon ik zo een nieuw wachtwoord instellen..
Wij hadden wél een beveiligd draadloos netwerk (dus dat je een code moet geven als je er op wilt) maar alle wachtwoorden werden (door laptops) automatisch ingevuld.
En pas had ik opeens dat wachtwoord nodig, en kon hem nergens meer vinden.
Toen de router direct (met UTP kabel) op m'n PC aangesloten en in de browser naar mn IP nummer gesurft. Kwam op de pagina van router (+ wirless acces point) en daar kon ik zo een nieuw wachtwoord instellen..
We willen je best helpen, maar dan moet je ons ook helpen
Om te beginnen zou je kunnen beschrijven wat voor een Linksys je precies hebt en welke computer je hebt. Vervolgens kun je beschrijven wat je zelf al hebt geprobeerd. Weet je bijvoorbeeld zeker dat je met het goede netwerk bent verbonden en niet toevallig die van de buren? Heb je al in de configuratie van de Linksys gekeken of daar iets veranderd is?
Kortom, beschrijf wat je precies hebt, wat je zelf al hebt geprobeerd, waar je naar gezocht hebt en wat je gevonden hebt. Dan kunnen we je misschien helpen
Kortom, beschrijf wat je precies hebt, wat je zelf al hebt geprobeerd, waar je naar gezocht hebt en wat je gevonden hebt. Dan kunnen we je misschien helpen
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
![]()