NET: Registered protocol family 17

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Ik hier al een topic geplaats over dit probleem (zie [virtualIron]Simulatie opzetten in vmware) maar na nog wat verder googlen ben ik wat verder gekomen en tot de conclusie gekomen dat het meer aan linux gaat liggen dan aan de rest, vandaag dat ik het hier maar eens probeer (en hoop hier wat success te hebben 8) )

Ik zal even de situatie kort schetsen:

Ik zou een simulatie willen opzetten van een virtualisatie server adhv VirtualIron in vmware, ik beschik over een laptop met intel core 2 duo 2,4 ghz dus in principe heeft deze de vt/ esx extenties die hiervoor nodig zijn.

Het opzetten van de centos server waar VirtualIron op draait is geen probleem, het probleem is het toevoegen van externe nodes.

Normaal moet je deze nodes (gewone lege virtual machines) laten booten vanuit het netwerk en dan krijgen ze vanuit de centos server een linux achtige boot (dacht dat het suse was maar ben niet 100%zeker)..

Nu hij boot een hele tijd maar op een bepaald moment komt hij op een punt met de melding "NET: Registered Protocol family 17" en daar blijft hij eeuwig op staan.

Ik heb geen flauw benul waarmee dit te maken heeft de melding zegt me dan ook bitter weinig. Googlen levert niet echt iets op, het enige wat ik zowat vind is dat ik de md5 moet controlern van de cd maar het is geen cd het komt over het netwerk.

Als iemand het mocht weten . alvast bedankt !

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je denkt dat het topic hier beter past, kun je vragen of je andere verplaatst kan, eventueel met een titlechange :)

Dit topic is gesloten.