Ik ben nu lekker een website aan het coden. Ik loop alleen ergens tegenaan.
Ik heb meerdere afbeeldingen en links in de site. Nu wil ik een mouseover effect op slechts 3 afbeeldingen.
Dit is mijn huidige css:
Momenteel gooit hij dus om iedere link en afbeelding een rand. En dat moeten we niet hebben.
Hoe zorg ik nu dat ik die border color change op slechts 3 afbeeldingen kan toepassen? Ik heb iets geprobeerd met classes, maar daar kom ik niet helemaal uit.
Dit is nu al de tweede dag dat ik hier niet uitkom. Heb van alles gebrobeerd, maar ik kom er niet uit. Wie legt mij dit uit?
En ja, ik heb handleiding html en w3school al doorgelezen. Maar echt duidelijk wordt het me niet
Ik heb meerdere afbeeldingen en links in de site. Nu wil ik een mouseover effect op slechts 3 afbeeldingen.
Dit is mijn huidige css:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| BODY { background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-position:}
a:link, a:visited, a:active
{
color:#797979;
font-size:17px;
font:verdana;
text-decoration:none;
}
a:hover
{
color:#FF7919;
font-size:17px;
font:verdana;
text-decoration:none
}
a:link, a:visited, a:active
{
margin: 0px;
border: 1px solid;
border-color: #FFfff;
}
a:hover
{
margin: 0px;
border: 1px solid;
border-color: #FF7919;
} |
Momenteel gooit hij dus om iedere link en afbeelding een rand. En dat moeten we niet hebben.
Hoe zorg ik nu dat ik die border color change op slechts 3 afbeeldingen kan toepassen? Ik heb iets geprobeerd met classes, maar daar kom ik niet helemaal uit.
Dit is nu al de tweede dag dat ik hier niet uitkom. Heb van alles gebrobeerd, maar ik kom er niet uit. Wie legt mij dit uit?
En ja, ik heb handleiding html en w3school al doorgelezen. Maar echt duidelijk wordt het me niet
[ Voor 4% gewijzigd door Dekaasboer op 23-11-2007 17:07 ]