Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Topicstarter
Ik heb hier op mijn pc Vista Home Premium geïnstalleerd, maar van de een op de andere dag werkt Aero niet meer. (om precies te zijn, sinds gister avond werkt het niet meer) Heel vervelend, kan namelijk enkel nog het Vista Basic theme selecteren. Heb al vanalles geprobeerd, register ingedoken, de service beëindigd en opniet gestart, nieuwste nvidia drivers geinstalleerd maar niks helpt. Heeft iemand de gouden tip!? Heb namelijk geen zin om m'n Windows opniew te gaan installeren.

Opteron 170
2GB
Geforce 7600GS in SLI
Laatste Nvidia beta drivers geinstalleerd. (169.09 dacht ik zo)
Windows Vista Home Premium 64bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dago21
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 12:05
Is dit een legale installatie? Ik dacht dat met illegale kopiën Aero na een bepaalde tijd stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Topicstarter
dago21 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:56:
Is dit een legale installatie? Ik dacht dat met illegale kopiën Aero na een bepaalde tijd stopt?
Volledig legaal en geactiveerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Check even of je grafische kaart nog wel netjes herkend word. Je hebt niet gisteravond je drivers geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Topicstarter
obsidian schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:01:
Check even of je grafische kaart nog wel netjes herkend word. Je hebt niet gisteravond je drivers geupdate?
Nee die heb ik vandaag geupdate, om te kijken of het daaraan lag. Hij geeft in apparaatbeheer gewoon netjes 2 Geforce 7600GS kaarten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 07:44
Kijk eens even of je kleurdiepte niet op 16bits staat... Dan werkt Aero ook niet meer. Kleurdiepte moet op 32 bit staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Topicstarter
Poltergeist schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:04:
Kijk eens even of je kleurdiepte niet op 16bits staat... Dan werkt Aero ook niet meer. Kleurdiepte moet op 32 bit staan...
Vergeten te melden, heb ik ook al gecheckt, staat netjes op 32 bit. Heb ook al een hoop register aanpassingen gedaan maar niks lijkt te helpen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je hebt misschien een software product geinstalleerd wat er voor zorgt dat Aero uitgeschakeld wordt...

Maar desalniettemin: Ik zet alsnog je Windows versie in je titel.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dj-sannieboy schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:02:
[...]

Nee die heb ik vandaag geupdate, om te kijken of het daaraan lag. Hij geeft in apparaatbeheer gewoon netjes 2 Geforce 7600GS kaarten aan.
2? Aha, helaas pindakaas.... Aero ondersteund geen SLI. Zet SLI eens uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Of laat ik het zo zeggen, Aero vind SLI niet fijn :P Want je zal nergens in de specs zien staan dat het geen SLI ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Topicstarter
obsidian schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:20:
Of laat ik het zo zeggen, Aero vind SLI niet fijn :P Want je zal nergens in de specs zien staan dat het geen SLI ondersteund.
Oke, maar waarom werkt het dan van de een op de andere dag niet meer?
Voorheen werkte het namelijk prima. Nadat de Nvidia drivers geinstalleerd zijn moet je SLI altijd weer activeren, Aero werkte ook niet voordat ik deze had geactiveerd.

Ik ga eens opzoek naar een software product wat er voor zorgt dat Aero uitgeschakeld. Heb in de laatste dagen niet echt nieuwe software geinstalleerd.

PS: bedankt voor de titelfix. (vergeten :D )

[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 23-11-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Geen idee waarom :) Maar ik weet wel dat je niet de enige bent met het probleem van SLI = No Aero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Topicstarter
Verder geen mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:06

Haan

dotnetter

Beetje offtopic, maar waarom heb je in vredesnaam 2 trage 7600gs kaarten in SLI? Dan is 1 8600GT sneller, zuiniger én geen gezeur met SLI dat niet altijd vlekkeloos werkt (zoals nu ook weer blijkt).

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ik heb er nu ook ineens last van nu ik vista opnieuw heb gienstalleerd. Kun je niet toevallig ergens aero in of uitschakelen ? Ik werk ook met sli mischien dat beta driver 169.12 er wat mee te maken heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Ja: Rechtermuisklik op Bureaublad -> Aan persoonlijke voorkeuren aanpassen -> Thema's

Voor de rest moet je idd even controleren of je geen apps hebt draaien die Aero uitschakelen. Zo wil een oudere versie van Java wel eens Aero doen uitvallen en Fireworks zet hem hier ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx ik heb het gevonden (alleen ergens anders en het werkt weer. Dj probeer dit eens:

Rechtermuisklik op Bureaublad -> Aan persoonlijke voorkeuren aanpassen -> Kleur en vormgeving van vensters -> Eigenschappen van klassieke vormgeving openen voor meer kleur opties -> En dan boven aan het lijstje wat je te zien krijgt kun je earo aanpassen.

Moeilijk te vinden eingelijk maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Topicstarter
Beetje offtopic, maar waarom heb je in vredesnaam 2 trage 7600gs kaarten in SLI? Dan is 1 8600GT sneller, zuiniger én geen gezeur met SLI dat niet altijd vlekkeloos werkt (zoals nu ook weer blijkt).
Mijn vader heeft ooit eens een 7600GS gekregen, deze had hij over.
Vervolgens ging ik over op pci-e en kon ik een 2e 7600GS op de kop tippen. Vandaar. Als mijn budget het toe zou laten had ik ook wel een 8800GT :)
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:39:
Thnx ik heb het gevonden (alleen ergens anders en het werkt weer. Dj probeer dit eens:

Rechtermuisklik op Bureaublad -> Aan persoonlijke voorkeuren aanpassen -> Kleur en vormgeving van vensters -> Eigenschappen van klassieke vormgeving openen voor meer kleur opties -> En dan boven aan het lijstje wat je te zien krijgt kun je earo aanpassen.

Moeilijk te vinden eingelijk maar goed
Tot daar gaat het goed, maar eigenschappen van klassieke vormgeving openen voor meer kleur opties kan ik niet vinden. Kan effecten en geavanceerd doen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 18:58
Wat voor score staat er bij de prestatie-index?
Het wil nog wel eens helpen om die opnieuw te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Topicstarter
Marco schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:21:
Wat voor score staat er bij de prestatie-index?
Het wil nog wel eens helpen om die opnieuw te draaien.
De score is gewoon normaal, geen 1 ofzo.
Heb de test ook al opniew gedraait, maar het lijkt echt alsof Aero verdwenen is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
Zou het eventueel helpen om in C:/Windows/Resources/Themes/
Aero er opnieuw in te zetten?:)

http://www.mediafire.com/?dlntefxmvgn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Topicstarter
XaeroNL schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:47:
Zou het eventueel helpen om in C:/Windows/Resources/Themes/
Aero er opnieuw in te zetten?:)

http://www.mediafire.com/?dlntefxmvgn
Helaas werkt 't niet. Kan nu wel Vista Aero selecteren, maar hij blijft er Vista Basic uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Topicstarter
Iemand nog een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Topicstarter
Als ik nu rechtermuisklik op mijn bureaublad doe en kies voor mijn persoonlijke voorkeuren aanpassen zegt hij doodleuk pagina kan niet worden geladen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Topicstarter
Inmiddels heb ik een andere videokaart. 1950Pro. Alle drivers van Nvidia verwijdert en de nieuwste drivers van ATI geinstalleerd, maar helaas werkt Aero nog steeds niet. Kan toch niet zomaar verdwenen zijn? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 18:58
Je bent nu al 2 maanden aan het kloten, en nog steeds geen format c:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Topicstarter
Nee, heb daar momenteel geen tijd voor, en al helemaal geen zin in. Heb er wel over zitten nadenken, maar om alles te moeten backuppen en opnieuw te moeten installeren zie ik nu even niet zitten. Wil gewoon een oplossing hebben. Kan toch niet zomaar weg zijn? Kan ik over een half jaar weer format c: doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 22:48
Ik weet dat het een oud topic is maar zat zelf ook met hetzelfde probleem.

De oplossing voor mij was de prestatie bepaler van Vista draaien. Daarna was Aero (weer) beschikbaar.

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Poltergeist schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:04:
HELD! _/-\o_

Allerlei mogelijkheden geprobeerd, maar niets hielp.. dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit probleem ook gehad. Met driver checker het probleem achterhaalt. Bleek dat een driver niet goed geinstalleerd was. Aero piek functioneerde ineens niet meer. Je kan dat trouwens zelf checken.( config.scherm -systeem - geavanceerde inst. - geavanceerd - instellingen). Wanneer daar weinig instellingen mbt vormgeving staan, is er iets fout gegaan.

Gr.
Barfmans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer dit eens...

http://www.site4school.net/?q=aero-uitgeschakeld-vista

Ik had gisteren hierjuist hetzelfde probleem met mijn aero in windows maar nu werkt het weet prima bij mij laat mij iets weten of het gewerkt heeft.

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weide
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 17:08
zelfde op vriendin haar pc was ongeveer een maand nu zo
net na dat ik quick time player uit start up heb gehaald en uitschakelde in taakbalk ging hij spontaan weer op aero heel appart weer :P 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 11:09
-

[ Voor 100% gewijzigd door diabolofan op 20-03-2010 18:16 ]

Pagina: 1