Ik heb een notebook (IBM T61) en een UMTS data card van Vodafone. Nu wil ik graag de UMTS verbinding opzetten zonder het hele pakket van Vodafone te installeren.
Vodafone support dit niet en zegt: doei!
Win XP (pro) herkent de kaart en installeerd de drivers probleemloos.
Nu moet ik alleen de verbinding confugureren. Hoe pak ik dit aan? Zowel op GOT, Google als Vodafone kan ik niets hierover vinden. Een collega heeft een Sony vaio notebook met daareen ingebouwde 3G modem. Daar zat vanuit Sony een "slank"programma bij dat de verbinding opzet.
Dit zoek ik ook voor mijn datacard.
In de device manager wordt het apparaat als "Vodafone Mobile Connect - 3G modem" herkent. Het gaat om een OPTi 82C861 PCi to USB Open Host Controller
Wie kan mij op weg helpen met een link....
Alvast bedankt.
Vodafone support dit niet en zegt: doei!
Win XP (pro) herkent de kaart en installeerd de drivers probleemloos.
Nu moet ik alleen de verbinding confugureren. Hoe pak ik dit aan? Zowel op GOT, Google als Vodafone kan ik niets hierover vinden. Een collega heeft een Sony vaio notebook met daareen ingebouwde 3G modem. Daar zat vanuit Sony een "slank"programma bij dat de verbinding opzet.
Dit zoek ik ook voor mijn datacard.
In de device manager wordt het apparaat als "Vodafone Mobile Connect - 3G modem" herkent. Het gaat om een OPTi 82C861 PCi to USB Open Host Controller
Wie kan mij op weg helpen met een link....
Alvast bedankt.