Review bekijken vereist Editor Login?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Shadow_Dragon
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09-2025
Mijn excuses als dit in het verkeerde forum geplaatst is, maar nadat ze allemaal overlopen te hebben leek mij deze het meest geschikt. Verplaats maar indien nodig.

Mijn vraag gaat over "http://core.tweakers.net/reviews/769/schoothondjes-met-tanden-1-asus-g2s.html", een review die ik deze morgen gelezen heb, en ik graag nog eens de benchmark resultaten van zou willen bekijken. Enkel als ik nu de desbetreffende review opvraag, krijg ik een pop-up scherm met de username en paswoord van mijn "Tweakers.net Editor Login"?

Iemand enige ideeën wat hier aan de hand is?

Groetjes.

Shadow_Dragon.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-02 11:40

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

De review is ook van de Frontpage verdwenen, het lijkt er op dat ze deze weg hebben gehaald. :?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Shadow_Dragon schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:24:
Mijn excuses als dit in het verkeerde forum geplaatst is, maar nadat ze allemaal overlopen te hebben leek mij deze het meest geschikt. Verplaats maar indien nodig.

Mijn vraag gaat over "http://core.tweakers.net/reviews/769/schoothondjes-met-tanden-1-asus-g2s.html", een review die ik deze morgen gelezen heb, en ik graag nog eens de benchmark resultaten van zou willen bekijken. Enkel als ik nu de desbetreffende review opvraag, krijg ik een pop-up scherm met de username en paswoord van mijn "Tweakers.net Editor Login"?

Iemand enige ideeën wat hier aan de hand is?

Groetjes.

Shadow_Dragon.
Volgensmij is ie eraf gehaald om bij te werken. (Correct :? )
Er was veel "ophef" aangezien er getest was met relatief oude drivers...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Aan de review wordt inderdaad gewerkt. Zie ook Yoeri in "Gamelaptops serie".

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
UTFS ;)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Dit topic is gesloten.