Toon posts:

[Linksys WVC54GC] Instellingen steeds weg na reboot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier 3 Linksys WVC54GC wireless ip camera's. Elke keer als de pc opnieuw opgestart wordt zijn de instellingen weg voor het opnemen. Gebeurd ook als ik de software op een andere pc zet.

De nieuwste firmware staat al op de camera's.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Op wat voor operation system moet dit draaien? Zelf denk ik dat dit een softwarematig probleem is, dus die informatie is redelijk belangrijk. Kan je ook eens oudere firmwares gebruiken om te testen als het probleem dan wel is opgelost.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Het is getest met XP Home en Professional. Op allebei dezelfde problemen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk niet dat het ligt aan de hardware maar aan de software in dit geval. De apparaten staan ook goed weergegeven in Apparaatbeheer? De software, moet die ook geinstalleerd zijn? Ik denk dat het nog wel eens kan zijn dat als je de standaard drivers van Windows gebruikt dat het dan als camera/webcam gebruikt wordt. Kijk dan eens als de instellingen goed staan voor het gene wat jij wil doen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
De camera's werken goed, staan uiteraard niet bij apparaatbeheer omdat het netwerkcamera's zijn.

De opnames gaan ook goed totdat de pc een keer opnieuw opgestart wordt, dan zijn de instellingen voor de opnames weg.