Verwijderd
special edition
is een speciale goedkopere uitgave van geforce 3d prophet. deze kaart is uitgerust met iets langzamer geheugen, bovendien loopt hij op 110/143 maar je kunt hem makkelijk net als alle andere geforce kaartjes op 120/166 laten lopen:9
is een speciale goedkopere uitgave van geforce 3d prophet. deze kaart is uitgerust met iets langzamer geheugen, bovendien loopt hij op 110/143 maar je kunt hem makkelijk net als alle andere geforce kaartjes op 120/166 laten lopen:9
Verwijderd
Special Edition? Vind hem niet special hoor, meer Second Edition (secundair zullen we maar zeggen);)
[update] Of nee, het is vast Small Edition, omdat features geript zijn (zoals TV-Out, en sneller geheugen)[/update]
[update] Of nee, het is vast Small Edition, omdat features geript zijn (zoals TV-Out, en sneller geheugen)[/update]
thnx voor de reacties, ik ben nu een stukje wijzer geworden
en heb mijn kaartje op 120/166 gezet, loopt als een zonnetje.
Verwijderd
ja staat vor small edition
die van mij draait op 120/180 en ik hal ongeveer q3 scores van de DDR :P:P:P
deze week mijn kyro binnenkrijgen
die van mij draait op 120/180 en ik hal ongeveer q3 scores van de DDR :P:P:P
deze week mijn kyro binnenkrijgen
Verwijderd
Hallo, ik heb ook zo'n prophet se, maar als ik het geheugen omhoogklok naar 150 ofzo krijg ik texture fouten. Wat doe ik fout?
Das de laatste chip van PowerVR/Imagination Tech .. Kyro a.k.a. PowerVR3.Op woensdag 14 februari 2001 19:49 schreef Schum1 het volgende:
misschien een domme vraag, maar wat is een kyro?
En Taco, de SE heeft 7ns geheugen als ik me niet vergis. Als je net een 'slecht' merk op je kaart hebt zitten (of mem uit een slechte batch) kan het zijn dat je gewoon niet verder komt dan 150MHz
Verwijderd
ben ik blij dat er op mijn kaart EliteMT geheugen zit 
het draait op 190 maar ik heb het voor de zekerheid op 180 draaien
ik heb wel kleine heatsinks erop en een fan erboven, zonder dat: 180
btw mijn kaart is wel een huzarenstukje geworden, standaard fan eraf, heatsink erop, Chrome orb fan erop geschroefd, standaard fan aan de achterkant van de kaart boven de mem chips geplaatst en schuin boven de achterkant van de chip
oh omdat de draadjes te kort waren heb ik ze eerst door een gaatje in de pcb gestoken :P:P:P
helaas geen cam ofzow om fotos te nemen
het draait op 190 maar ik heb het voor de zekerheid op 180 draaien
ik heb wel kleine heatsinks erop en een fan erboven, zonder dat: 180
btw mijn kaart is wel een huzarenstukje geworden, standaard fan eraf, heatsink erop, Chrome orb fan erop geschroefd, standaard fan aan de achterkant van de kaart boven de mem chips geplaatst en schuin boven de achterkant van de chip
helaas geen cam ofzow om fotos te nemen
ik heb EliteMT chips op mijn prophet se zitten 
en mijn kaartje draait op 120/166.
Ik ga binnenkort kijken of ie verder kan.
en mijn kaartje draait op 120/166.
Ik ga binnenkort kijken of ie verder kan.
Pagina: 1