Toon posts:

Thomson DVD speler

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag laatst bij BCC voor iets minder als 1000,- een Thomson Scenium DVD speler. Was dacht ik type 3600.

Maar op de site van Thomson komt geen type 3600 voor.

Is het een goed merk? en het gaat mij voornamelijk om beeldkwaliteit. Hij had ook veel opties waaronder ook dolby Digital 5.1 etc.en zag er mooi vormgegeven uit en mooi zilver.

ALvast bedankt voor de reacties.

Lunatec

Verwijderd

Topicstarter
Niemand kent dit merk dus?

Verwijderd

tuurlijk wel.. maar ik heb er geen ervaringen mee.
maar voor die 1000 gulden kan je nog een hoop andere dvd spelers kopen!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Er is my verteld dat het philips in frankrijk is echter que feel & look vind ik het niet terugkomen.

Ik vind het een budget merk (tv's) als je dat bedrag aan een dvd speler uitgeeft koop dan een pioneer.

• Silver-Surfer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-12-2024
it0 (a) geloof niet alles wat men je verteld
(b)er word niet naar jouw mening gevraagd als je er geen ervaring mee hebt !!

Ik twijfelde in die prijsklasse tussen een Philips en een Thomson 100hz breedbeeldtv,en na de beeldkwaliteit en de mogelijkheden vergeleken te hebben won de Thomson het op alle fronten! Geniet nu al ruim een jaar ervan. Ik heb vernomen dat het een joint venture is tussen Nokia,Telefunken en nog een bedrijf,firma's die al langere tijd op deze markt aktief zijn. Hun produkten hebben meestal wel aardig wat xtra's vergeleken met hun concurrentie in die prijsklasse.Als ik een standalone Dvd ga kopen ga ik zeker hun spul ook bekijken.
Lunatec post ff als je die Thomson nog koopt ivm beeldkwaliteit. Suc6

Verwijderd

Topicstarter
ah silver surfer daar heb ik wat aan.

bij die DVD speler was het ook het geval, veel extra's ten opzichte van de andere merken in die prijsklasse.

Ik heb ook deze vraag op een dvd forum gepost en zal effe de reacties van die mensen afwachten.

Zal wel als ik nuttige replies daar heb wel effe de link hier posten.

Zag ook een Thomson Bioscoop TV staan voor zo eeen 8000,- zag er mooi uit iig.

Lunatec

Verwijderd

Ik heb hier een test gevonden van de Thomson DTH 3600. Hij is helaas wel in het frans, hopelijk heb je er wat aan:

http://www.dvdtest.com/materiel/matos_test_dvd_thomson3600_long.asp

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Silver Surfer:

Ik heb thomson spullen verkocht in een bruingoedzaak.

Het spreekt me kwalitatief niet aan.

Daarnaast voel ik me in dit forum vrij om ergens een mening op te geven, ik neem aan dat jij dat ook doet.

• diekstra
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025
voor 1000 piek heb je ook een sony (leest alleen geen cd-r's)

The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room

Verwijderd

Aanrader: Pioneer!
Kweet ff niet welk type, kost 899,-
regio vrij en kan ook NTSC afspelen, ook cd-r
en nog een heleboel shit :)

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:18

Nicap

Tsssk....

Volgens mij is Thomson een grote speler op het wapenvlak. Thomson is erg goed met raketten fabriceren/ontwerpen en zo. Ik weet bijna wel zeker dat dit zo is.

Het is ook zeker geen budgetmerk.

Verwijderd

Ik ben verkoper bij bcc en ben zeer te spreken over apparatuur van thomson.
Qua design vaak niet de mooiste, maar kwalitatief is het echt goed spul.

Thomson is een frans merk dat een eigen locatie heeft in nederland. Thomson werkt onder verschillende europeese namen. Ook maken ze veel apparatuur die onder andere namen in de markt zijn zoals:

*xbox (de hardware is ontwikkeld door thomson)
*alcatel modems (alcatel is een onderdeel van thomson)
*gsm telefonie (veel hardware in gsm's is ontwikkeld door thomson)
*saba (saba is onderdeel van thomson)

Thomson begon met zijn productie 5jaar garantie te leveren op hun producten. Dit is 2 jaar geleden terug gesteld naar 1jaar. Dit omdat ze dit even hebben gedaan enkel omzichzelf te bewijzen op de markt. Als fabricant moet je hier voor veel lef hebben vind ik.

Verder zie ik thomson weinig terug voor reparaties, terwijl we ze veel verkopen.
Zeer goede kwaliteits/prijs verhouding.

Dvd van thomson is ook heerlijk, makkelijk regiovrij te maken, en erg compleet qua functies.

en bij bcc weet je zeker dat je het goedkoopste koopt, altijd laagste prijs!!! Product ergens anders goedkoper? heb het er over met de verkoper en je krijgt het verschil + 25% van verschil zonder enkel probleem terug. BCC garantie voorwaarde zijn ook erg gunstig.

SUCCES!! afz flowerpower20nl

Verwijderd

enorm oude koe / spam...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.