Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Volgens mij is het makkelijkste gewoon via Click&Buy een account aan te maken op de iTunes store en dan via iTunes albumillustraties op te halen. Heb je dat al geprobeerd?
Nee nog niet. Is het niet nodig dat alle MP3's gekocht zijn in de store?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Nee, als titels goed staan etc zoekt hij automatisch de art er bij...
Ook belangrijk bij de iStore is dat de album informatie goed is. Dit is vaak met gedownloade mp3's het grootste probleem
@ Pendora: dat valt over het algemeen ook wel mee hoor. Want er wordt ook gekeken naar de suggesties (en neemt die dus mee) in de zoektocht naar de Album Art.
@ Crowmeister: Nee, is niet nodig dat ze zijn aangeschaft in de iTMS. Je hoeft er alleen een account voor aan te maken.
@ Crowmeister: Nee, is niet nodig dat ze zijn aangeschaft in de iTMS. Je hoeft er alleen een account voor aan te maken.
Mooi, bedankt voor de tips. Dit ga ik meteen proberen
Die draait nogal lastig op een mac denk ikCozm0 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:08:
Ik heb deze ooit gebruikt, die plukt de covers van amazon.com af, nachtje laten ratelen en klaar is klara.
Pagina: 1