LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Gemiddeld zit Rosetta op zo'n +- 100MB per job. In jouw geval, kunnen er 4 jobs tegelijkertijd draaien, dus zou het toch niet boven de 500MB totaal mogen komen.
Ik draai hier Vista op een E6700 en dus 2 threads tegelijkertijd. Het geheugengebruik is atm 97MB en 84 MB...
(ik heb 2 GB geheugen in mijn pc zitten)
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Maar laatst had ik op mijn laptop ook ineens een achterlijk hoog geheugen gebruik.. daar draai ik ook op 2 cores, zit 2 GB RAM in en 4GB virtueel geheugen.. en dat was nog niet genoeg.. kreeg de enne error naar de andere... rosetta gebruike op dat moment dus bijna 6 GB geheugen voor 2 pakketen.. dit is na een herstart opgelost en de 2 desbetreffende WU's te deleten.. waardoor nu alles weer normaal draait en 180MB max per WU heefft
Dus jij zit zo te zien ver boven het gemiddelde.. maar kan je helaas niet helpen
Ik zal even zoeken waar die mogelijkheid uitgeschakeld kan worden...
Mooooooeeeee......
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Edit. In task manager staat er torouwens maar 100 MB per wu die draait maar als ik alles afsluit heb ik ineens wel 400 mb ram in gebruik.
[ Voor 18% gewijzigd door Astennu op 24-11-2007 16:33 ]
Misschien dat ze er raad over kunnen geven...
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone