Verhuur Nikon Venlo / tips

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueKeenan
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Gotters,

Graag zou ik willen weten of iemand ervaring heeft met de huur van nikon spul binnen venlo.
Ik moet voor morgen avond een sb-600 / 800 hebben, en als het even kan een fish eye.

mensen die dit doen in de regio venlo en die mij voor morgen 5 uur hieraan kunnen helpen ? Graag.

Ik moet morgen een benefiet diner fotograveren als laatste redmogelijk om een fotograaf te krijgen, ik wil er dus iets leuks van maken en het wordt waarschijnlijk vrij donker vandaar dat ik een fatsoenlijke ir AF assist wil hebben (mijn mets blokje doet dat niet).

mischien ook mensen andere tips, alles is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 14:14
Niet in Venlo, maar in Nuenen (bij Eindhoven) kun je een SB800 en de 10.5mm lens huren:

http://www.pixto-f.eu/prijslijst_nikon_verhuur.html

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben ook een bezorgservice, maar dit is wel erg kort dag vermoed ik, weekend and all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wellicht de plaatselijke fotozaak eens vragen? Misschien kun je de spullen als 'demo' een avondje meekrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueKeenan
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:08:
Je kan wellicht de plaatselijke fotozaak eens vragen? Misschien kun je de spullen als 'demo' een avondje meekrijgen.
ik heb de plaatselijke fotozaak geprobeert maar men wil dit hier niet.

Helaas is het erg kort dag, ik heb gisteravond pas te horen gekregen of ik dit wou doen vandaag.

Dan maar roeien met de riemen die ik heb.

bedankt.