Nieuw gadget gehaald (http://www.chiligreen.at/...er/3.5_SATA-MEDIADISK.pdf) omdat ik EN een grotere HDD nodig had en graag een mediaspeler wilde. Omdat ik eigenlijk te weinig gebruik maakte van een echte HTPC besloten om een Chili Green Mediadisk te kopen en liet deze nu net in de aanbieding te zijn bij de Makro voor 149 euro inclusief een Samsung SpinPoint T166 (Bulk, HD501LJ, NCQ). Mede omdat ik net een nieuwe Pioneer HDD-recorder had gekocht inclusief HDMI etc
Alleen ooit nog eens een FULL HD TV kopen want ik doe het nu nog steeds met m'n oude CRT.... Vervangen voor mooie 32" LCD
Een geweldig stil ding die ook nog eens vanalles af kan spelen door de bijgevoegde opties:
oa: MP3, WAV, WMA, AAC, DTS, AC3, LRC MPEG-1 (AVI, MPG, DAT), MPEG-2 (AVI, VOB, ISO), MPEG-4 (AVI, DivX3.11), DVD, DivX4, DivX5, DivXVOD, XviD), JPEG, wel op basis van Fat32.
via USB 2.0,VGA (D-SUB), Composite YPbPr(NTSC/PAL), Scart(Adapter) en afstandbediening

maar nu de grote vraag na deze lovende woorden? Heeft er iemand een geweldige update om binnen de software sneller te kunnen zoeken (en hem van het duits af te krijgen).
Via de website kan ik namelijk nog niet veel vinden...

Een geweldig stil ding die ook nog eens vanalles af kan spelen door de bijgevoegde opties:
oa: MP3, WAV, WMA, AAC, DTS, AC3, LRC MPEG-1 (AVI, MPG, DAT), MPEG-2 (AVI, VOB, ISO), MPEG-4 (AVI, DivX3.11), DVD, DivX4, DivX5, DivXVOD, XviD), JPEG, wel op basis van Fat32.
via USB 2.0,VGA (D-SUB), Composite YPbPr(NTSC/PAL), Scart(Adapter) en afstandbediening

maar nu de grote vraag na deze lovende woorden? Heeft er iemand een geweldige update om binnen de software sneller te kunnen zoeken (en hem van het duits af te krijgen).
Via de website kan ik namelijk nog niet veel vinden...